Het is heel normaal om de eerste paar keren last te hebben van zenuwen. Je gaat als het goed is je piemel in iemand steken die je nog niet eens kent, dat maken de meeste mensen niet regelmatig mee. Ik weet nog dat ik zelf een whatsapp bericht had getypt en het weer ging wissen want wat was dat toch een grote psychologische stap.
De situatie nu is dat ik eigenlijk wel dat stukje spanning een beetje mis, is mijn berichtje gelezen? Kunnen wij tot een afspraakje komen? En dan gaat de deur open, is zij het echt? en hoe gaat het seksen? Die vlinders maken het nu ook wel leuk (met de wetenschap dat het bijna altijd wel goed gaat).
Om je andere vragen te beantwoorden:
q: Zijn enkel clubs betrouwbaar of ook privé adressen?
a: ik heb maar ervaring met een club en die was ok. Ik heb veel meer ervaring met prive adressen en dat gaat 90% van de keren goed, omdat ik hier op deze forum vooraf lees wat de ervaringen van anderen zijn. De paar keer dat ik een dame bezoek waar nog niet over is geschreven kan een hit of een miss zijn. Bovendien zijn zelfs dames waarover anderen positief zijn het net niet voor mij, die klik is er of niet - daar kom ik alleen achter als ik met haar in bed lig.
q: gevoel dat ik met haar vriend berichten stuurde ipv met de dame zelf
a: dat kan heel goed kloppen. Als ik wel eens zie wat een stroom aan berichten zo'n meisje krijgt tijdens een date dan zouden ze een dagtaak hebben aan alles zelf beantwoorden. Sommige antwoorden dan alleen op mensen die ze al kennen of ze besteden het uit aan anderen. Mijn tip: ga niet geil doen over whatsapp en kom ter zake: ik wil dan en dan afspreken voor zo lang
q: chantage, soa's, real contact, beeldopnames
a: allemaal mogelijk, maar dat is niet uniek aan sekscontact zoeken (nou ja, soa's misschien wel dan). Koop een goedkope telefoon en een prepaid sim als je het niet vertrouwt. Geef geen informatie zoals Linkedin en andere sociale media over jezelf weg.
q: wat wel en wat niet betrouwbaar is? Waar ik voor moet opletten?
a: je kunt als je handig bent als internet detective de foto's met reverse image search toetsen of het logisch is dat die dame in NL als sekswerker bezig is. Als het een foto is van iemand die net op haar social media dat ze gisteren in Colombia zo lekker heeft gegeten dan kun je je conclusies trekken. Als je bij haar bent, kijk of ze goed voor zichzelf zorgt. Een chick die onder de blauwe plekken zit is waarschijnlijk foute boel
Laat het gerust weten als je meer vragen of zorgen hebt