Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZeker weten@nisaki69
Laat je ons meer weten, als je gaat?
Willen ze een gast voor de nacht / periode of zijn ze op partnerjacht?Als je er buitenlands/Europees uitziet, kun je veel vrouwen aan de haak slaan via tinder of door naar nachtclubs te gaan.
Anders kun je massagesalons opzoeken, de meeste bieden happy ending/handjob en eventueel orale seks.
Sommige andere bieden seks aan.
Helemaal mee eens! Teveel gedoe voor te weinig plezier.Denk dat Marokko meer heeft simpelweg omdat het een veel groter toeristenland is. Algerije en Tunesie hebben echter prostitutie gelegaliseerd maar alleen in enkele gebieden. Zijn voornamelijk afrikanen die daar werken.
Ben alleen in Marokko geweest. Na nare ervaringen op het gebied van 'wandelen' vermijd ik dit soort landen. Teveel gedoe en teveel risico voor te weinig plezier. Daarnaast is het ook gewoon duur. Nederlandse prijzen.
Bijen op de honing? betekent dat hetzelfde als " als vliegen op de stront "bijen op honing op je af komen.
Kost je dus alleen je drank
Zo kan je t ook bekijkenBijen op de honing? betekent dat hetzelfde als " als vliegen op de stront "
Als half Tunesische kan ik jullie vertellen dat als je daar naar een bar gaat en bijv een tafeltje met een fles hebt dat ze als bijen op honing op je af komen.
Discotheken jaThanks voor je bericht. Je zegt fles. Dan heb je het met name over de nachtclubs vermoed ik?
Mooi!Als half Tunesische kan ik jullie vertellen dat als je daar naar een bar gaat en bijv een tafeltje met een fles hebt dat ze als bijen op honing op je af komen.
ah ok. Daar ben ik helaas te saai voor. Dacht misschien dat ze je op straat ook aanspreken. Of in het hotel.Discotheken ja
Je moet je natuurlijk wél kunnen aanpassen aan de locale cultuur!ah ok. Daar ben ik helaas te saai voor. Dacht misschien dat ze je op straat ook aanspreken. Of in het hotel.
Denk t nietMooi!
En... werkt dat ook in Utrecht met een fles champagne?
Dan worden ze gearresteerdah ok. Daar ben ik helaas te saai voor. Dacht misschien dat ze je op straat ook aanspreken. Of in het hotel.
Je moet je natuurlijk wél kunnen aanpassen aan de locale cultuur!
'Entertaining the local talent' Je weet wel.