Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHoe ziet zij eruit? Is zij jonger dan 30?Shemale Rose is weer terug in de Geleenstraat 126a k4.
viel mij ook al op, zie af en toe wel iets maar volgende dag zijn ze weer in een andere stad, rondreizend circusAanbod aantal Shemale rond Rotterdam is laag, iemand enig idee waarom?
Het is van de laatste paar weken, zal het iets met de reviews op kinky te maken hebben?viel mij ook al op, zie af en toe wel iets maar volgende dag zijn ze weer in een andere stad, rondreizend circus
Is gewoon vakantie tijd, hier in Tilburg is het aanbod al helemaal hopeloos, in alle gevallen, en als ze er al zijn blijven ze misschien een of twee dagen hooguit drie, tja plannen en bezoeken is dan bijna niet te doen voor mij.Het is van de laatste paar weken, zal het iets met de reviews op kinky te maken hebben?
Ja en dan nog maar afwachten wat je krijg, ik vind sowieso dat het allemaal steeds slechter wordt, je kan dingen afspreken van te voren, helaas ook dat wordt hem niet, ze doen vaak sowieso niet wat is afgesproken.Is gewo
Is gewoon vakantie tijd, hier in Tilburg is het aanbod al helemaal hopeloos, in alle gevallen, en als ze er al zijn blijven ze misschien een of twee dagen hooguit drie, tja plannen en bezoeken is dan bijna niet te doen voor mij.
We hopen op betere tijden qua aanbod.
Ook is het uurtarief gestegen van de meesten van 150 naar 200 per uur, dit is de grens door van mij, en gaat het niet worden. Vraag je om een deal van twee uur, tellen ze de twee uur op en wordt het 400, tja van een deal is dan geen sprake, het is gewoon een plus een is twee, en dan no deal .
Bettina in de Bloedstraat 6 rechterkelder. Niet supermooi, maar (met mij) zoent als een bezetene. Geen grote lul, maar bij mij blijft die (nadat ik haar gepijpt heb) altijd stijf. Ben nog nooit zonder klaarkomen weggegaan!Vraag weet iemand zoent ze met tong en krijgt ze stijve
Donderdag en vrijdag overdag werken er meestal meerdere 'dames' in de Bloedstraat. En Rosalinda werkt (érg) regelmatig in de Barndesteeg.Ik was twee weken geleden een keer op zaterdagavond op de wallen in de Bloedstraat. Er stonden maar twee dames. Nou vraag ik mezelf af wat goede tijden en dagen zijn om door de Bloedstraat heen te wandelen.
zag toevallig dat ze voorheen in brussel zat. denk niet dat dit er 1 is van de foute rondreizende circus.Zie lekker uit ben ook benieuwd, maar meestal blijf ik weg van dames die adverteren met "only for 1 week".
Emmily, Amsterdam-Wallen Oudezijds Achterburgwal 67b. Op weekdagen, in de dagdienst. Passievol tongzoenen, bij binnenkomst al. Haar pik wordt goed hard, al is deze van klein formaat, ze kan je er desgewenst heerlijk mee neuken.Vraag weet iemand zoent ze met tong en krijgt ze stijve