Roxas
Meubelstuk
Heeft er iemand ervaring met haar https://www.redlights.be/profiel/laura-ts
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerengeen ervaring mee gehad maar lijkt me een fake. wegens de inconsistent die haar foto's tonen. Zoals tattoos die niet aanwezig zijn op foto's en paar video's. Persoonelijk ik zou deze vermijden.Heeft er iemand ervaring met haar https://www.redlights.be/profiel/laura-ts
Ok thanksgeen ervaring mee gehad maar lijkt me een fake. wegens de inconsistent die haar foto's tonen. Zoals tattoos die niet aanwezig zijn op foto's en paar video's. Persoonelijk ik zou deze vermijden.
Hallo tslover, welk kapsel had zij laatst? en is haar echt haar dat donkere? Ik veronderstel dat die donkerblonde een pruik is? Ik zou eens willen langsgaan bij een ts maar dan moet ik absoluut zeker zijn dat zij ook echt mooi vrouwelijk kapsel heeft en geen pruik draagtDeze geweldige (trans)meid bezocht
![]()
Laura Nu In De Panne Beschikbaar
Laura IN DE PANNE Hallo schatje ! IK SPREEK NEDERLANDS! Aangenaam! ik ben Laura 28 jaar, ik ben afkomstig van Brazillie ! Ik werk volledigwww.redlights.be
Ze spreekt inderdaad zeer goed nederlands. Zeer duidelijk in haar afspraken. Ze is ook zeer eerlijk. Ik had perongeluk dubbel betaald (deed een overschrijven en had vergeten een directe te maken) en ze heeft het inderdaad terugbetaald.
Haar prijzen zijn ook heel duidelijk.
100 pijpen
150 actief OF passief
200 actief EN passief
Een prachtige verschijning en zeer aangenaam in de omgang. Bood eerst iets aan om te drinken. Daarna nodigde ze me uit haar te kussen. Wat een prachtig lichaam had ze. Haar pik mocht er zeker zijn en ze kreeg een mooie erectie in mijn mond.
Toen begon ze mij te pijpen en ze weet wat ze doet. Kstond zo heet als een bok.
Na een tijdje dat ik ze regelmatig moest doen stoppen omdat ik nie te vroeg wou komen nodigde ze me uit op haar buik te zitten en kon ik tussen haar boezem komen. Heerlijk.
Ze bood me nog een massage aan erna, maar kon er jammer genoeg niet op ingaan wegens eigen tijdsgebrek
Heerlijke tijd met haar beleeft. Ik zou haar iedereen aanraden en ik ga zeker nog terug
is absoluut niet fakegeen ervaring mee gehad maar lijkt me een fake. wegens de inconsistent die haar foto's tonen. Zoals tattoos die niet aanwezig zijn op foto's en paar video's. Persoonelijk ik zou deze vermijden.
Ik ben ook nieuw hierElke recentie is van een niewkomer met hier als eerste bericht. Ik ga het er toch niet op wagen
Hahaha kan je het mog makkelijker maken om te zien dat dit fake is. Zo reclamen maken en dan te denken dat we te stom zijn om het op te merkenis absoluut niet fake
Zij is mijn eerste ts
En ben met super veel respect behandelt
Ik ben ook nieuw hier
Maar app of bel haar maak een afspraak je hoeft niks vooruit tebetalen ze is super lief en goed met beginners
moet je zelf wetenHahaha kan je het mog makkelijker maken om te zien dat dit fake is. Zo reclamen maken en dan te denken dat we te stom zijn om het op te merken
HalloTS Laura ontvangt in Diksmuide, Blankenberge en Zwevegem. Spreekt al zeer goed Nederlands. Aangenaam persoon. Normaal gezien doet ze geen tongzoenen maar nu toch een beetje. Ze vraagt uitdrukkelijk wat je graag hebt. Een aanrader! Eindelijk iemand die meer zegt dan "Hi baby"
Zelfde werkt een week wel een week niet en zit niet altijd in diksmuideHallo
Is haar profiel verwijderd?
is een echte aanrader, echt een BFEHeeft er iemand ervaring met haar https://www.redlights.be/profiel/laura-ts