- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/den-haag/526487-katy
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Zondag jl. was ik al vroeg uit de veren, en liep om 10.30 door de Geleenstraat. Toen ik er de 1e keer er door heen liep was er echt niemand, en toen ik terugliep zag ik Caty. Ik had haar al eens op kinky gezien , en al eerder over haar gefantaseerd. Ze is een hele aantrekkelijke verschijning , had zeer sexy zwarte kousen aan, zwarte lak body, en lakrode highheels echt prachtig. Bij binnenkomst goed mijn jonge heer gewassen, en ik mocht gaan zitten, en kreeg gelijk een heerlijke grote pik pik in mijn mond geschoven. Na zo 5 minuten bezig te zijn geweest stond ik op hebben we heerlijk getongd , en ook zij nam mijn, met iets bescheidener afmetingen pik, ook ZC is haar mond, en begon me heerlijk te pijpen. Ze is lief, heeft een geile uitstraling, en ik heb haar daarna heerlijk MC Missio geneukt. Ik vind haar een aanrader, en ga zeker nog een keer terug.
Ik was haar eerste klant die ochtend.
Vanwege het ontbreken van raamwijzer kan ik haar kamernummer niet noemen, maar in het hofje de kamer gelijk het 1e kamertje aan de linkerhand (wel klein !)
Ik was haar eerste klant die ochtend.
Vanwege het ontbreken van raamwijzer kan ik haar kamernummer niet noemen, maar in het hofje de kamer gelijk het 1e kamertje aan de linkerhand (wel klein !)
Laatst bewerkt door een moderator: