- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Bare seks
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Penislengte
- 18-19
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/576020-cristel
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Gisteren bij deze TS op bezoek geweest in Den Haag. Afspreken ging makkelijk per whatsapp in het Engels.
Ik had gevraagd om te starten met een massage, en daar heeft ze gehoor aan gegeven.
Massage werd niet afgeraffeld en tijdens de massage werd m'n gaatje al een beetje opgerekt.
Na de massage kwam ze op me liggen en duwde ze haar stijve pik een paar keer bij me naar binnen.
Vervolgens mezelf omgedraaid en werd ik min of meer gedwongen om haar te pijpen, waarbij ze hem zo diep mogelijk naar binnen duwde. Daarna deed ze een condoom om en ging ze me neuken in missionaris. Toen ik daar genoeg van had omdat ze best tekeer ging kwam ze bare op m'n pik zitten wat ze afwisselde met haar pik diep in m'n mond duwen om me te laten deepthroaten.
Uiteindelijk ben ik op m'n buik klaargekomen terwijl ze me diep en hard neukte.
Ik had gevraagd om te starten met een massage, en daar heeft ze gehoor aan gegeven.
Massage werd niet afgeraffeld en tijdens de massage werd m'n gaatje al een beetje opgerekt.
Na de massage kwam ze op me liggen en duwde ze haar stijve pik een paar keer bij me naar binnen.
Vervolgens mezelf omgedraaid en werd ik min of meer gedwongen om haar te pijpen, waarbij ze hem zo diep mogelijk naar binnen duwde. Daarna deed ze een condoom om en ging ze me neuken in missionaris. Toen ik daar genoeg van had omdat ze best tekeer ging kwam ze bare op m'n pik zitten wat ze afwisselde met haar pik diep in m'n mond duwen om me te laten deepthroaten.
Uiteindelijk ben ik op m'n buik klaargekomen terwijl ze me diep en hard neukte.
Heb je zin in een geile sex date met een sexy shemale?
Ik ben Cristel, een echte TS en doet aan privé ontvangst in Amsterdam. Ik mooie ronde borsten en een harde pik. Vind je dat spannend? Bel voor een afspraak!
www.kinky.nl