thommzz
Wandelaar
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Penislengte
- 23 (heel dik)
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.quartier-rouge.be/prive/trans/cibelly-willians-xxl-3.html
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Na meer dan 2 jaar eindelijk nog eens op bezoek kunnen gaan bij deze schoonheid. Ze is ook niet zo vaak in België, ofwel had ikzelf weinig tijd, ofwel lukte het niet om af te spreken. Maar de aanhouder wint.
En het was de moeite, heel goeie ervaring. Vriendelijk en rustig persoon, proper appartement, eerst kunnen douchen. Haar lekker gepijpt. En haar pik is nog groter dan hoe ik me hem herinnerde, zonder twijfel de grootste die ik al gehad heb. Na een uitgebreide pijpbeurt heeft ze me lang en hard genomen, zo zalig. Lekker klaargekomen terwijl ze hard bleef stoten.
Ze is nog tot eind deze week in België, als ze binnen enkele maanden terug is dan wil ik haar absoluut opnieuw bezoeken, deze parel.
En het was de moeite, heel goeie ervaring. Vriendelijk en rustig persoon, proper appartement, eerst kunnen douchen. Haar lekker gepijpt. En haar pik is nog groter dan hoe ik me hem herinnerde, zonder twijfel de grootste die ik al gehad heb. Na een uitgebreide pijpbeurt heeft ze me lang en hard genomen, zo zalig. Lekker klaargekomen terwijl ze hard bleef stoten.
Ze is nog tot eind deze week in België, als ze binnen enkele maanden terug is dan wil ik haar absoluut opnieuw bezoeken, deze parel.