- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Penislengte
- 19
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/expert-in-beginners-ik-ben-actief-en-passief-en-ik-ejaculeer.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vandaag eindelijk tot bij deze hete godin in Antwerpen bezocht. Was mijn eerste echte TS ervaring. Nog al eens een keer geprobeerd maar kon toen de dame niet nemen.
Nu na een goeie voorbereiding bij angels langstgeweest en mijn god. Haar foto's en video's zijn helemaal echt en IRL is ze nog veeel knapper. Echt een prachtige verschijning. Ze verklaard zelf voorzien te zijn van een 22x3 penis. Ik denk enkel dat de 22 hier een klein beetje overdreven is.
Had op voorhand vermeld dat het mijn eerste keer was. Ze ging heel rustig en zorgzaam te werk. Ik mocht haar eerst heerlijk pijpen, hier merkte ik op dat ze toch ook een klein kinky kantje had. Supergeil duwde ze haar penis dieper en dieper in mijn keel. Uiteindelijk neukte ze ook lekker geil mijn keel. Erna mocht ik doggy gaan klaar zitten en begon ze me lekker rustig te neuken. Na een poosje en ik klaar was mocht ik me omdraaien en op mijn rug gaan liggen. Hier neukte me ze steeds harder tot ik bijna moest komen van de penetratie.
Ze pijpte me hard en erna mocht ik ten slotte op haar geile grote borstjes komen.
Kort een heerlijke eerste ervaring en echt een aanrader. Met haar kinky kantje ook zeker voor gevorderden.
Ik betaalde haar €150 voor 1 uur.
Nu na een goeie voorbereiding bij angels langstgeweest en mijn god. Haar foto's en video's zijn helemaal echt en IRL is ze nog veeel knapper. Echt een prachtige verschijning. Ze verklaard zelf voorzien te zijn van een 22x3 penis. Ik denk enkel dat de 22 hier een klein beetje overdreven is.
Had op voorhand vermeld dat het mijn eerste keer was. Ze ging heel rustig en zorgzaam te werk. Ik mocht haar eerst heerlijk pijpen, hier merkte ik op dat ze toch ook een klein kinky kantje had. Supergeil duwde ze haar penis dieper en dieper in mijn keel. Uiteindelijk neukte ze ook lekker geil mijn keel. Erna mocht ik doggy gaan klaar zitten en begon ze me lekker rustig te neuken. Na een poosje en ik klaar was mocht ik me omdraaien en op mijn rug gaan liggen. Hier neukte me ze steeds harder tot ik bijna moest komen van de penetratie.
Ze pijpte me hard en erna mocht ik ten slotte op haar geile grote borstjes komen.
Kort een heerlijke eerste ervaring en echt een aanrader. Met haar kinky kantje ook zeker voor gevorderden.
Ik betaalde haar €150 voor 1 uur.