- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Spaans
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/7098798-andrea#overview
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Ze ziet er prachtig uit, ik zocht een donkere TS die weghad van de donkere dames in Atlanta. Ik ben zwaar teleurgesteld, spreekt slecht Engels, is een stijve hark, toont totaal geen emotie, pzc doet ze verschrikkelijk nep en ongeïnteresseerd. Ziet er geil uit maar de interactie verpest alles, ik moest een account aanmaken om deze recensie te plaatsen, het is het niet waard, als je van stijve harken houdt die je aankijken alsof ze bang zijn voor een piemel moet je vooral bij deze dame wezen.
En zoenen zoals ze adverteert en op WhatsApp bevestigd doet ze ook niet trouwens. Erg onpersoonlijk, doet ook geen moeite, en communiceert actief met haar Spaanstalige vriend/bodyguard, nee, nee en nog eens nee. Baalde zo flink dat ik bijna een tweede TS had gezocht die avond.
En zoenen zoals ze adverteert en op WhatsApp bevestigd doet ze ook niet trouwens. Erg onpersoonlijk, doet ook geen moeite, en communiceert actief met haar Spaanstalige vriend/bodyguard, nee, nee en nog eens nee. Baalde zo flink dat ik bijna een tweede TS had gezocht die avond.