Lollebolle
Vaste klant
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Merel Belgische milf (44 jaar)
Het profiel van Merel Belgische milf (44 jaar) op Redlights. Bel voor een afspraakje naar +32497658540.
www.redlights.be
Meetjeslandse Alex (25 jaar)
Het profiel van Meetjeslandse Alex (25 jaar) op Redlights. Bel voor een afspraakje naar +32497658540.
www.redlights.be
Vandaag nog eens langs geweest bij deze twee prachtige dames.
Zoals voorheen alweer op mijn wenken bediend.
Merel heb ik een zeer goede klik mee en het plagen zat er van in de gang al in.
Alex vroeg aan me dat ik blijkbaar Merel al goed kende
Naar de kamer en de dames gingen nog vlug iets halen.
Na een minuutje kwam Alex terug terwijl ik nog aangekleed in bed lag. Ze kwam naast me liggen en begon me te zoenen , ik plaagde haar wat en daar was Merel al die mijn kousen uittrok en mijn broek open deed.
Alex vroeg of het mijn eerste trio was en Merel antwoordde in mijn plaats haha de sloeber.
Ze zei " je zal zien dat het niet de eerste keer is want het zal terug fantastisch zijn"
Mooi complimentje !
Samen met ons drietjes onder de douche waar de pret meteen begon. Lekker geil tongzoenen, eerst met mij dan zij met elkaar terwijl Alex al aan het rukken begon en dan samen met ons drie aan het tongzoenen.
Ik wist meteen dat de 45 min veeeel te weinig zouden zijn maar ja ….
Op bed waar we volop aan het stoeien waren zij met mij , met elkaar en ik met hen.
Merel was zo opgewonden dat ze vroeg om haar direct te nemen waarop ik instemde en in een oogwenk zat ze boven op me lekker aan het rijden terwijl Alex bovenop me kwam zitten zodat ik nog maar eens van haar poesje kon proeven.
Man toch heerlijk
Na een poosje Merel op haar rug en lekker diep pompen , na een tijdje kwam Alex achter me zitten terwijl ze mijn ballen aan het kneden was , een hemels gevoel was dat en ik kreeg weldra een zeer intens orgasme, zelden meegemaakt maar ik denk dat ze het tot beneden hebben gehoord
Ronde twee gestart en niet lang daarna Alex in doggy genomen terwijl mijn 45 minuten voorbij waren.
Merel zei de tijd is om maar maak het eerst nog maar af terwijl ze een paar tikken gaf op mijn billen.
Alex kreunde zalig en greep stevig in het kussen.
Nadien terug alledrie onder de douche want had me toch stevig in het zweet gewerkt.
In de douche nog wat zoenen en plagen alsook toen we ons aan het aankleden waren.
Een heerlijke trio gehad waar het met beide dames zeer goed klikte.
Twee dames die ik zeker elk apart eens wil boeken zodat de volle aandacht naar hen gaat.
Op naar de volgende