Heren, ik ben recent 2x bij dit leuke, open, betrouwbare en geile stel geweest, bijgaand een kort verslag.
Date 1: inloop date met T-girl Missy
Dit was een geile date met Mark als T-girl Missy. Het was was een soort inloop feestje van 10-16u, waarbij er geen anderen waren….dus lekker 1 op 1. Kosten met aanbetaling van €50 waren €75, omdat ik ruim van tevoren reserveerde kreeg ik €50 korting!
Ontvangst is in een verzorgde woning met speelruimte op de 1e verdieping in de buurt van Maastricht met gelegenheid om je op te frissen.
Missy is een slanke, verzorgde, lieve en geile T-girl en we hebben elkaar ruim 3 uur verwend en met elkaar gespeeld. Zij had zelfs een geile zwarte latex broek aangetrokken voor mij met een blonde pruik. Wat een heerlijke sessie was dit als je van rijpe "dames" houdt.
Date 2: bi-trio met Jill en T-girl Missy
Dit was een geile, actieve trio date van ruim 2 uur (€225, geen klokkijkkers), waarbij Jill door ons heerlijk is verwend en Jill ons heerlijk heeft verwend. Jill is een lieve, blonde, rijpe dame, die zowel van lief knuffelen als geile sex houdt. Ik voelde me zeer op mijn gemak bij dit leuke en lieve stel. De afstand houdt mij echter tegen om elke maand te gaan…….een aanrader als je dichterbij woont en van rijpe dames, T-girls houdt in een relaxte en niet commerciële setting.
Voor verdere vragen stuur me gerust een PB.