Trekdate in Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Denk dat elke hoer waar ook ter wereld daar geen probleem mee heeft want makkelijker kunnen ze hun centen niet verdienen.

Verschil zit het hem wat mij betreft ook meer in dat ik geïnteresseerd ben in een trekdate bij een dame met een bijbehorend tarief, dan neemt het aantal meiden snel af heb ik gemerkt. Veel DVP's rekenen namelijk hetzelfde bedrag voor sex als voor een hj.

Verschil zit het hem wat mij betreft ook meer in dat ik geïnteresseerd ben in een trekdate bij een dame met een bijbehorend tarief, dan neemt het aantal meiden snel af heb ik gemerkt. Veel DVP's rekenen namelijk hetzelfde bedrag voor sex als voor een hj.
Ze moeten toch ook wat verdienen en aan iemand zijn lul zitten is buiten een doktersbezoek een seksuele handeling.

Toen ik nog in Rotterdam woonde werd dit veel aangeboden en ik zie nog steeds veel advertenties in Rotterdam op SJ voor specifiek dit. Dus zo gek is mijn vraag niet lijkt me. Vroeg me af of iemand in Amsterdam een adresje weet.

Zit er toch niks anders op dan weer af te reizen naar de mooiste stad van het land..

Een beetje zoals naar de Lidl gaan voor een taart van een banketbakker of naar Thailand voor een Rolex.
Naar de Lidl gaan voor gewoon je wekelijkse boodschappen. Naar Thailand gaan voor een leuke vakantie. Gewoon krijgen wat je verwacht.

In Osdorp heb je Loes, daar krijg je een orale verwennerij. Je weet precies wat je van te voren krijgt en het is altijd goed. Prijs kwaliteit is ook nog is geweldig.

Nou, dat dus, maar dan voor het betere handwerk.

Terug
Bovenaan Onderaan