Bruindebeer
Wandelaar
- 43
- 20/02/22
- 10
Maleena zit er bijna alle dagen en ziet er beter uit dan ooit.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVicky is sinds deze week terug aanwezig op het normale adres. Maleena is nog steeds actief , ook op het gewone adres.ik ben van plan om vrijdag terug een toerke te wandelen in de buurt.
Iemand die weet of Maleena SS49 er nog werkzaam is of Vicky uit de SS1??
Bedankt voor eventuele reacties !!
En hoe was het?ik ben van plan om vrijdag terug een toerke te wandelen in de buurt.
Iemand die weet of Maleena SS49 er nog werkzaam is of Vicky uit de SS1??
Bedankt voor eventuele reacties !!
wegens totaal onvoorziene omstandigheden helaas er nog niet geraakt.....helaas...En hoe was het?
Dat was rond 17-17:30 was enkel maria te bespeuren ook want mijn zinnen stonden op trans dezz keer . Ze is wel 100%topWerkt die in de middag of avond?
Achteraan links, schuin tegenover peepshow? Dat is Gina( niet de Gina van Villa Tinto) werd hier al besproken.Heeft er iemand recent ervaring met de trans/shemale op laatste raam in de Vingerlingstraat? Ze is van Antwerpen.
Ben wel benieuwd. Thx! D.
Achteraan links, schuin tegenover peepshow? Dat is Gina( niet de Gina van Villa Tinto) werd hier al besproken.
Klopt. En idd dit draadje had ik al opgepikt maar er staat eigenlijk niets concreets in van een recente ervaring. Groet D.Achteraan links, schuin tegenover peepshow? Dat is Gina( niet de Gina van Villa Tinto) werd hier al besproken.
Algemeen - Gina bruin vlaamse shemale Vingerlingstraat 05/3
Nog iemand over deze shemale gehoord of gezien ? een jaar of twee geleden dat ik haar nos zagwww.girlsreview.nl
Waar?Ik was dinsdagavond nog eens op wandel. Nicoletta was aanwezig. Twee ramen links van haar staat er een blonde shemale die nogal veel moeite doet om u binnen te lokken iemand ervaring? En het pand links stonden er een met zwart haar denk eerder tv en een voor mij totaal onbekende blonde iets steverige. Zelfde vraag iemand ervaring?
Schippersstraat 7/9 vermoed ik aan de urinoirsWaar?
Niemand enige info??Weet er iemand of en wanneer Maleena terugkomt?
Nicoletta werkt 's nachts. Overdag zeer zeldzaam. Inderdaad aan de toiletten. Zie link met Nicoletta voor de gegevens. https://www.girlsreview.nl/threads/nicoletta-lozan-antwerpen.21293/Niemand enige info??
Ik zou ze ook nog wel ns willen bezoeken....
Bedankt voor de eventuele info of reacties
niemand info?Niemand enige info??
Ik zou ze ook nog wel ns willen bezoeken....
Bedankt voor de eventuele info of reacties
ik had het over Maleena uit de SS49....Waarom telefoneer je niet even? Toch niet zo moeilijk. Haar gegevens staan op redlights! https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/prive-apartament-no-sms-pls-only-call.html
ik had het over Maleena uit de SS49....
Indien Malleena niet aanwezig is , wie heeft er recente ervaring met Vicky uit de SS1,,??
Blijkbaar biedt ze een service All In aan voor 200 euro.....
Iemand daar am ervaring mee??
Ik bv met 2 shemalesWelke type trio? Met twee shemales of twee mannen?
Het hangt af van geluk. soms vind je het, soms niet. Ik zou je aanraden om naar de bekende te gaan, anders ben je je geld kwijt.Hoe is de bezetting nu overdag wat betreft shemales in het skw? Ik zit er aan te denken er morgen naar toe te gaan. Ik wilde eigenlijk naar Amber op linkeroever maar die kon helaas niet.