Trans Paulina Schoten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fun

Newbie
12
30/06/22
0
Goedemorgen

iemand ervaring met deze dames
Paulina zeer zeker mijden had er al over geschreven op hookers en dacht hier ook is weg gegooid geld.

Ik heb haar een half jaar geleden een x een app gestuurd voor info geen reactie gekregen ... gister middag belde ze mij 2x op met videocall 😱 laatste keer opgenomen zegt ze niks alleen in beeld en met haar borsten spelen ..super raar na zo een lange tijd

Rare chick idd, jaren geleden ook mee afgesproken. Ze heeft een behoorlijke pik die goed stijf wordt, lekker aan gezogen. Daarna ging ze op d'r buik lang uit op bed liggen, ze pakte me arm om aan te geven dat ik op haar moest gaan liggen om haar te neuken, toen heb ik haar bare geneukt, dat voelde zo lekker dat ik het niet lang heb vol gehouden. Ze draaide zich om en begon haar zelf af te trekken en kwam binnen no time klaar. Toen ik me aan het verschonen en aan het aankleden was zat ze op haar duim te zuigen als een baby wachtend tot ik klaar was om te vertrekken.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan