Recensie Trans Goddess Evelynne (Rotterdam)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

CagedMayhem

Newbie
2
30/05/24
0
Zaterdag 1 juni afgesproken met deze dame voor 1 sessie. Zij is Engelstalig.
Via haar Twitter met haar in contact gekomen: https://x.com/GoddessEvelynne
Ze lijkt op haar foto's, alleen tijdens een sessie minder make-up. Dit vind ik zelf niet erg.

Het maken van een afspraak gaat gemakkelijk. 1 sessie kost 400 euro, plus je dient de kosten voor kamer of hotel te betalen. Vergeet niet de tribute te betalen. Totale kosten voor mij kwamen zo uit op € 700,- voor 1 afspraak van 1,5 uur.

De sessie zelf was goed. Je mag zuigen aan haar en ze geeft wat klapjes hier en daar. Tijdens de sessie gaf ze bevelen en die voerde ik uit. Zij staat open wanneer je jouw grens aangeeft en houdt hier rekening mee.

Rare regel die ik niet eerder heb gehoord is dat zij een niet-klaarkomen regel heeft. Als je niet kan klaarkomen betaal je 200 euro extra. Hou hier rekening mee, dit word je niet vertelt vooraf.

De kosten, tijdsduur en kwaliteit van de sessie zijn voor mij een reden om niet meer een afspraak te maken met deze dame.

Rare regel die ik niet eerder heb gehoord is dat zij een niet-klaarkomen regel heeft. Als je niet kan klaarkomen betaal je 200 euro extra. Hou hier rekening mee, dit word je niet vertelt vooraf.
Jij noemt het raar, maar een betere term hiervoor is gewoon krankzinnig. Dat je hier überhaupt in meegaat is ook niet best. Moet dit niet in een ander rubriekje? Shemale/trans/travo's?

Cagedmayhem,

Allereerst welkom op deze forum en bedankt voor je bijdrage. Een bijdrage waar vele leden iets aan hebben en nog bijzonder uniek is.

Na de corona lockdowns en de zoveelste crisis zien wij -sekswerkerbezoekers- twee negatieve trends: prijzen omhoog en versobering dienstverlening. Daarnaast is X een kanaal geworden waar je contacten kan maken voor (betaalde) seks.

Vergeet niet jij bent de betalende klant en een sekswerker die een boete beding aanbiedt wegens niet klaarkomen is gewoon een superslecht hoer. Al vind ik dat deze aanbieder op X eerder smerige geldwolv(inn)en is (zie foto van haar x account). Maar goed we mogen jou super dankbaar voor delen van je unieke ervaring.

Even voor jou voor de covid pandemie waren de prijzen van de ts sekswerkers € 150,00 per uur en nu is dat standaar € 200,00 tot € 250,00.

Bijlagen

• SmartSelect_20240613_112742_Samsung Internet.jpg
    SmartSelect_20240613_112742_Samsung Internet.jpg
    620,1 KB · Weergaven: 57
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan