Tonny en Roxy de Spaanse parel gangbang

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sexjobs advertentie is onvindbaar maar deze vertelt het verhaal ook wel

Sorry lui, andere SJ advertenties doen het wel

Laatst bewerkt:
Advertentie is weer actief sinds een week of twee.

Heb de hele recensie reeks eens zitten doorlezen maar denk dat @jo73 (#8) Tonny zelf is. Zijn hele schrijfstijl is, met name de interpunctie of eigenlijk het ontbreken daarvan :LOL:, identiek aan de advertentie (zie #1). Ook het achterwegen laten van hoofdletters bij (plaats)namen is bijna identiek.

Er is slechts een bezoeker die wat schrijft over zijn ontmoeting van het stel en die geeft aan dat ie niet het volle pond heeft betaald.

Ik zie nu in de advertentie dat een GB 300 euro moet opbrengen wat in mijn ogen al aan de hoge kant is, zou dat niet eens voor een uurtje een-op-een neertellen laat staan dat je haar ook nog eens moet delen of is dit juist de toegevoegde waarde!

Blijft bijzonder dit .......

Als je onder Roxy Spaanse Parel zoekt, vind je tientallen gangbang recensies oa van mijzelf. Ik vond haar onwijs lekker… nu al tijden geen gangbangs met haar meer voorbij zien komen op SJ helaas…

Als je onder Roxy Spaanse Parel zoekt, vind je tientallen gangbang recensies oa van mijzelf. Ik vond haar onwijs lekker… nu al tijden geen gangbangs met haar meer voorbij zien komen op SJ helaas…
Zelfde ervaring. Kan me herinneren dat het iets goedkoper was. 150 of 200 ofzo. Jammer dat ze geen gangbangs meer doen. Leuke mensen op zich.

Terug
Bovenaan Onderaan