Recensie Tokyo Hentai Club - Sui 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ho walker

Meubelstuk
Forumpionier
1.616
05/07/21
4.026
28
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://hentaitokyo.com/profile?cc=2328
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij het wachten op mijn tweede date met Rio had ik Sui voor de donderdag geboekt.
Sui zit nog op school en werkt maar enkele uren per dag soms en is altijd volgeboekt.
Dus ik had geluk dat ik haar kon boeken.

Donderdag was het zover, ik hoopte dat het doorging, want ze wil weleens annuleren als niet
alle uren volzit of als ze het heel druk heeft met school.
Kijk ik op de website van THC zie ik ineens mijn tijdslot open staan, ik werd er zenuwachtig van, haha.
Maar goed, ijsberen in de winkelcentrum ondergronds en op tijd naar het kantoor.

Daar werd gelukkig mijn boeking bevestigd en kon ik zitten en wachten.
Ik werd geroepen dat Sui beneden was en werd veel plezier gewenst, dat zal wel lukken.

Sui gaf me gelijk een heerlijke knuffel en we liepen naar een hotel, wat een leuke meid.
Was gelijk in de stemming, heerlijk kletsen en lachen, ze is een vrolijke meid.

Op de kamer weer het ritueel tanden poetsen en ze waste me onder de douche.
Op bed beland begon het spel.
Lekker zoenen, tongen, tepels likken.
Sui daalt af en begon lekker overal te likken en nam hem lekker in haar mond.
Ze kan heerlijk pijpen en likken.
Ze vroeg of ik seks wilde en ik knikte ja, 30k was ok, had ik al standaard apart in mijn tas, haha.

Ze deed een condoom bij me om, ze moest lachen want er was een haar van haar meegegaan in de condoom.
Even opnieuw en ze kwam heerlijk bovenop, ze heeft een super zachte gladde huid, voelde heerlijk aan.
Had gehoopt dat ze kaal geschoren was, maar er zat genoeg op, hebben de meeste jonge meiden wel in japan.
Heerlijk seks gehad in 3 standjes en ze vond het zelf ook lekker, playboy noemt ze mij, haha.

Ik kon niet echt makkelijk klaar komen en heeft Sui mij nog een flinke tijd gepijpt en afgetrokken, ze keek even op
de klok en vroeg hoe ik klaar kwam, ik zei geef me 3 minuten om het zelf te proberen, wat ook gebeurde.
Ik stond op en trok me af over haar tong, toch weer gelukt.

Twee weken Japan en om de dag seks gehad, kon het slechter treffen.

Sui is een topper, en na mijn afspraak had ze haar werkdag alweer beindigt, want ze was druk met school
en werk zoeken, ze zal dit voortaan enkele uren doen per week, ik was blij dat ik haar
een keer heb mogen meemaken, hele leuke dame.

Zo, je hebt veel dames geprobeerd deze keer! Bedankt voor de recensies! Weet precies welke dames van mijn lijstje afvallen.

Van de 3 top recensies deze keer (Rio, Nagisa, Sui): welke vond je de beste van de 3?

Zo, je hebt veel dames geprobeerd deze keer! Bedankt voor de recensies! Weet precies welke dames van mijn lijstje afvallen.

Van de 3 top recensies deze keer (Rio, Nagisa, Sui): welke vond je de beste van de 3?
Heb Nagisa en Rio beide twee keer bezocht en het was goed, Sui werkt wat minder vaak, maar ook Sui had ik anders ook wel twee keer bezocht.

Nagisa is een leuke dame, Rio een heerlijk poppetje en Sui lekker spontaan en jeugdig, blowjobs van Nagisa en Sui zijn top, maar dat mag je ook wel verwachten met hun Diamond ranking, Rio word uiteindelijk ook wel Diamond, je hebt geen miskoop met elk van deze 3 dames.

Kan dus niet kiezen, zou zo weer voor alledrie gaan, misschien wel in een kwartetje :p

Heb Nagisa en Rio beide twee keer bezocht en het was goed, Sui werkt wat minder vaak, maar ook Sui had ik anders ook wel twee keer bezocht.

Nagisa is een leuke dame, Rio een heerlijk poppetje en Sui lekker spontaan en jeugdig, blowjobs van Nagisa en Sui zijn top, maar dat mag je ook wel verwachten met hun Diamond ranking, Rio word uiteindelijk ook wel Diamond, je hebt geen miskoop met elk van deze 3 dames.

Kan dus niet kiezen, zou zo weer voor alledrie gaan, misschien wel in een kwartetje :p
Klasse! Even sparen dan voor het kwartetje! Ik hoop een triootje te doen binnenkort, heb een leuke connectie met Reinie en Lola, maar laatste doet geen video opname wat ik toch eigenlijk wel wil…

Ik zie Lola dinsdag weer, we teksten bijna elke dag en we stelden voor om eerst uit eten te gaan en dan even 2 uurtjes in het love hotel. Lola is mijn lekkere Japanse crush 😉

Klasse! Even sparen dan voor het kwartetje! Ik hoop een triootje te doen binnenkort, heb een leuke connectie met Reinie en Lola, maar laatste doet geen video opname wat ik toch eigenlijk wel wil…

Ik zie Lola dinsdag weer, we teksten bijna elke dag en we stelden voor om eerst uit eten te gaan en dan even 2 uurtjes in het love hotel. Lola is mijn lekkere Japanse crush 😉
Nice, dus prive date? Want ik zie niks staan op haar agenda, dus buiten thc om, houd ze meer over 😝 maar ze ziet er goed uit op dat kort filmpje.

Nice, dus prive date? Want ik zie niks staan op haar agenda, dus buiten thc om, houd ze meer over 😝 maar ze ziet er goed uit op dat kort filmpje.
Klopt vorige keer Line contact uitgewisseld en zij neemt echt initiatief om te teksten met het nodige teasen en pleasen. Ik vind het wel een grappig gebeuren en ga er zodoende graag in mee om uit te vogelen of het een spelletje van haar is. Tot nu geloof ik dat het oprecht is.

Stelde dus voor om uit eten te gaan om elkaar "beter te leren kennen". Afgesproken dat ik betaal voor haar eten maar niet de tijd en daar was ze akkoord mee. Nogmaals vind het wel een grappig spelletje, alhoewel nu mijn Bumble dates "de vruchten beginnen af te werpen". Gisteren al (gratis 😉) seks gehad met een Japanese dame van 44. Leven is goed hier 🤩

Lekker gratis balanceren met dure thc dates toch, perfect 😁
Japanse dames hebben wel wat.
Ja ze doen echt heel mysterieus en terughoudend en je moet echt doorvragen wat ze echt willen. De gesprekken zijn allemaal indirect hier, waar je echt tussen de regels moet doorlezen.

Maar als het dan gebeurt, dan gaan alle remmen los bij die Japanese dames, echt geen regels. De dame van gisteren klom bovenop me en fractie van een seconde duwde ze mijn stijve bij haar naar binnen zonder condoom. Maar even duidelijk gemaakt dat dit niet ging gebeuren. Het verschil tussen de aanloop (terughoudend) en de actie (geen regels) is toch wel extreem hier…

Is toch allemaal goed gekomen want ze heeft me goed afgetrokken waarna ik haar hele lijf onderspoot 😉

Ja ze doen echt heel mysterieus en terughoudend en je moet echt doorvragen wat ze echt willen. De gesprekken zijn allemaal indirect hier, waar je echt tussen de regels moet doorlezen.

Maar als het dan gebeurd, dan gaan alle remmen los bij die Japanese dames, echt geen regels. De dame van gisteren klom bovenop me en fractie van een seconde duwde ze mijn stijve bij haar naar binnen zonder condoom. Maar even duidelijk gemaakt dat dit niet ging gebeuren. Het verschil tussen de aanloop (terughoudend) en de actie (geen regels) is toch wel extreem hier…

Is toch allemaal goed gekomen want ze heeft me goed afgetrokken waarna ik haar hele lijf onderspoot 😉
Klopt, dames laten zich zonder probleem volspuiten, zie je ook terug in Japanse av's, als het zaad uit de poes loopt 😅

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan