Recensie Tokyo Hentai Club - Rui 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

anaalridder

Vaste klant
192
28/10/21
144
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://hentaitokyo.com/profile?cc=2188
Totale kosten (in euro)
432.88
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Van Rui had ik eerder een goeie recensie elders gelezen dat ze goeie anale seks service verleent, dus zij was een must-bezoek.

Rui bleek een hele leuke chick. Ze zei dat ze 27 was, al vermoedde ik dat ze begin 30 was, maar dat maakt niet uit. Sprak voldoende Engels en had leuke Japanse trekjes. Deed mij erg denken aan een geile Japanse chick uit mijn studententijd die ik toen graag had willen palen, dus dit was een prima alternatief.

Voor 30K yen bovenop de normale prijs kon je haar dus zowel in haar kutje als haar kontje neuken. Niet goedkoop, maar vooruit.

Bleek echt wel de moeite waard. Pijpen was niet zo heel boeiend doordat die Japanners bang zijn om echt heel diep te gaan, maar alsnog voelde het heel erotisch. Ik had toen ook mijn tong diep in haar kleine strakke kontgaatje gestopt en dat smaakte echte heerlijk.

Na haar poesje te hebben uitgewoond in verschillende standjes in een mooi love hotel, werd het dus tijd om haar anaal te neuken. En dat liep uit op een smeerbende qua stront aan de knikker, maar daar lag ik niet van wakker. Was echt teringgeil om Rui kankerhard in haar kont te neuken. Vooral om haar ook tegelijk goed te kunnen zoenen. Flink gespoten hoor!

Echt wel dikke aanrader voor Tokyo.

Terug
Bovenaan Onderaan