Recensie Tokyo Hentai Club - Nagisa 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ho walker

Meubelstuk
Forumpionier
1.598
05/07/21
3.965
28
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://hentaitokyo.com/profile?cc=1933
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Altijd weer een fijn moment als je bent aangekomen in je favoriete land om dan weer een dame te boeken waar je al 7 maanden naar kijkt.
Altijd leuk om de website te bekijken naar nieuwe dames, hun blogs, de foto's.
Nagisa is al een tijdje Diamond klasse en dan mag je wel een leuke tijd verwachten...

Zondag geland, warme dag inchecken, jetlag, dat werd een dag later, Maandag heb ik Nagisa geboekt, ze werkt in Shibuya en Shinjuku, maar ik zat zelf op het kantoor van Shinjuku, en niet vooraf geboekt, dus moest 30-40 minuten wachten omdat ze zelf altijd in shibuya start, geen probleem.

na iets van 40 minuten stond ze beneden te wachten, ze bedankte mij voor het wachten, natuurlijk geen probleem.

We liepen naar een Love Hotel en gingen ff kletsen op de bank, er ontstond een flinke discussie over nieuw en oud Japan waarbij ze vond dat ik er niets van afwist, oei... voelde alsof ze me een lesje wou leren, tijdens het tanden poetsen kon ik zo snel de waterknop niet vinden, beetje geirriteerd zei ze dat het automatisch ging, sfeer was niet echt lekker, ze riep tijd om te douchen, dus ik liep de badkamer in en zet de douche aan en begon alvast, begon ze wat te roepen, stapte ze binnen, en zei dat de dames je wassen en je zelf niets hoeft te doen, als een kleine jongen werd ik door haar gewassen, sfeer was helemaal weg in mijn hoofd, heb ik een foute keuze gemaakt?

Eenmaal op bed was gelukkig de GFE terug, phew...
Ze was poeslief en op dat moment echt mijn vriendin, heerlijk zoenen en tongen, lekker elkaar verkennen.
Ze kan goddelijk lekker pijpen met veel spuug en tongwerk, likt de ballen en kijkt je lekker aan terwijl ik aan het filmen was.
Na het beffen ging ze mij weer lekker pijpen en toen kwam natuurlijk de vraag, wil je seks? ja natuurlijk, dat is dan 30K, wel gelijk betalen.
Geen probleem, ik leg het geld neer en keer weer terug naar het bed.

Rubbertje erom en het feest kon beginnen, lekker cowgirl, geswitched naar doggystijl en tenslotte nog even missio en heerlijk zoenen erbij.
Kon niet komen en ze ging mij weer lekker pijpen en aftrekken, na een hele tijd heb ik besloten om op te staan en staand in haar mondje te komen.
Ze keek zo geil in de camera terwijl ze mijn pik likte en na een paar minuten had ik wel wat druppels voor haar, helaas geen grote hoeveelheden meer.
Maar het was toch gelukt en ze bedankte mij, 2 uren weer bijna om, terug naar de douche waarbij ze mij weer ging wassen, het was heerlijk en voor herhaling vatbaar.

Na ruim 1.5 week heb ik haar nog een keer voor 90 minuten geboekt in mijn laatste weekend in Tokio, wat een perfecte date was, ze vertelde mij dat ze na mijn afspraak een kwartet heeft, een gast heeft gewoon 3 dames geboekt, was wel een beetje jaloers, haha... wie weet doe ik het volgend jaar ook ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan