Recensie Tokyo Hentai Club - Miri 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ho walker

Meubelstuk
Forumpionier
1.616
05/07/21
4.026
28
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://hentaitokyo.com/profile?cc=2573
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Laatste week voor mijn vertrek naar Japan zag ik ineens deze leuke jonge dame op de website, Miri.
Dame leek mij wel wat, ze ziet er jong en fris uit, een beetje onschuldig...

Haar boeken was een beetje moeilijk omdat ze vanaf dag 1 eigenlijk altijd volgeboekt is en om haar op de dag zelf te boeken is onmogelijk.
Tijdens het wachten op mijn date met Rio heb ik Miri geboekt voor de vrijdag, als eerste van haar shift.

Vrijdag was ik op tijd op het kantoor van THC en wachtte geduldig af, ik werd geroepen en kon naar beneden want Miri was aangekomen.
Liep het trapje af en zag een schattige dame naar mij kijken, Hi I'm Miri, ze droeg een kort rokje en had een klein chanel tasje en hakjes aan.
Wat een poppetje is ze, lachen en giechelen, was zeer blij met mijn keuze.

Op de kamer bedankte ze me voor het boeken van 2 uur, wat ze relaxed vond, ik wilde het ook rustig aan doen.
Na het douchen kon de pret beginnen, lekker zoenen en tongen, ze heeft super lekkere zachte lippen, nog nooit meegemaakt.
Pijpen is ze ook zeer goed in, heerlijk die tong draaiend over mijn eikel, lekker de ballen likken, dan kruipt ze weer omhoog om mijn tepels te likken,
dan weer afwisselen met zoenen.

Ze vroeg het niet, dan moet ik het maar vragen, heb je ook secret service? ze zei ja, maar het is wel duur.
Hoeveel vroeg ik? 40K antwoorde ze. Is 30K ook goed vroeg ik? Ze stemde in en de pret kon beginnen.
Voorzichtig zakte ze naar beneden en het rijden kon beginnen, heerlijk rank lijfje, tijd om te wisselen naar doggy.
Nog even ging ik bovenop maar voelde nog geen drang om klaar te komen, vroeg of ze mij weer even kon pijpen.
Toen begon de mindere momenten met jongedames zoals zij, ze kreeg last van haar nek en ik moest haar maar masseren.
Dan besef je dat 2 uur dan wel wat te lang is voor haar, dus ik ging haar lekker masseren en ze voelde zich al wat beter.
Nog even lekker teasen, kort gepijpt en ik was weer hard genoeg om nog even bovenop te klimmen, kon toch nog klaarkomen en het was
weer tijd om te douchen.

Na mijn bezoek was Miri al gestegen naar de gold status, binnen een week is dat wel heel snel, misschien iets te snel, vindt haar nog niet echt gold waardig en als ik haar dan met Rio vergelijk is dat niet echt eerlijk.
Populair is ze wel.

Ze blijkt populair te zijn omdat ze lijkt op een kpop idool. Ik ken een werknemer bij THC en de ranking systeem is gwn heel simpel, hoeveel geld genereert een meid per maand x de hoeveelheid extensie en herhaal bezoeken = hogere rank. Niet eens voor de meiden, maar puur zodat de zaak wat meer winst kan maken. Miri lijk mij op den duur een afwerkmachibe. Jammer genoeg logisch met hoe populair zij is en hoeveel ze ineens werk tov toen ze net begon. Iig goed om te horen dat ze geweldig bij jou is! Positief verrast en top recensie!

Ze blijkt populair te zijn omdat ze lijkt op een kpop idool. Ik ken een werknemer bij THC en de ranking systeem is gwn heel simpel, hoeveel geld genereert een meid per maand x de hoeveelheid extensie en herhaal bezoeken = hogere rank. Niet eens voor de meiden, maar puur zodat de zaak wat meer winst kan maken. Miri lijk mij op den duur een afwerkmachibe. Jammer genoeg logisch met hoe populair zij is en hoeveel ze ineens werk tov toen ze net begon. Iig goed om te horen dat ze geweldig bij jou is! Positief verrast en top recensie!
Hoeveel is veel?
Ik zie dames als Nagisa en Rio gewoon elke dag van 12:00-4:00 werken, lijkt me ook niet zo gezond 😅

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan