- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Klaarkomen in mond
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 90 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://hentaitokyo.com/profile?cc=1984
- Totale kosten (in euro)
- 755
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Na Natsu moest ik 3 uur wachten voor mijn volgende afspraak met Minami, kon ik nog ff bijkomen.
Hier had ik erg naar uitgekeken, want Minami bied Anal Fuck aan, omdat betaald vaginaal sex bij de wet verboden is, wordt het als Anal Fuck aangeboden, lekker omzeilen van de regels dus
Maar dit moet ik dus op de kamer met haar bespreken.
10 voor half 7 was ik weer op kantoor en moest even wachten tot Minami er was.
Iets na half 7 mocht ik weer naar beneden om samen met Minami naar een hotel te lopen.
Heerlijk kleine dame, ideaal voor mijn lengte
Op de kamer werd besproken wat de mogelijkheden waren en ik was verrast dat zowel vaginaal als anaal mogelijk was, zelfs zonder condoom maar dat werd me wat te duur en risicovol.
Gekozen voor vaginaal en anaal met condoom.
Na het douchen ben ik op bed gaan liggen, hier begon Minami mij lekker te verkennen.
Zoenen, tongzoenen, zuigen aan mijn tepels, lekker langzaam naar beneden kussen, tot ze mij lekker in de mond nam en begon te pijpen, merk gelijk dat ze veel ervaring heeft, ook mijn ballen nam ze lekker mee.
Bij de omschrijving stond dat ze geschoren was, maar het was een volle bos schaamhaar, heb het beffen maar overgeslagen
Tijdens het neuken kwam ze lekker bovenop zitten, heerlijk dat ranke lijfje, bijna geen borsten.
Even later doggy anaal gedaan en tot slot heeft ze mij klaar gepijpt, moest uit mijn tenen komen, maar toch gelukt.
Was heerlijk met haar.
Extra opties:
Film opname
Cim
Sex anaal en vaginaal
Slipje mee
Hotel was 7500 yen
Hier had ik erg naar uitgekeken, want Minami bied Anal Fuck aan, omdat betaald vaginaal sex bij de wet verboden is, wordt het als Anal Fuck aangeboden, lekker omzeilen van de regels dus
Maar dit moet ik dus op de kamer met haar bespreken.
10 voor half 7 was ik weer op kantoor en moest even wachten tot Minami er was.
Iets na half 7 mocht ik weer naar beneden om samen met Minami naar een hotel te lopen.
Heerlijk kleine dame, ideaal voor mijn lengte
Op de kamer werd besproken wat de mogelijkheden waren en ik was verrast dat zowel vaginaal als anaal mogelijk was, zelfs zonder condoom maar dat werd me wat te duur en risicovol.
Gekozen voor vaginaal en anaal met condoom.
Na het douchen ben ik op bed gaan liggen, hier begon Minami mij lekker te verkennen.
Zoenen, tongzoenen, zuigen aan mijn tepels, lekker langzaam naar beneden kussen, tot ze mij lekker in de mond nam en begon te pijpen, merk gelijk dat ze veel ervaring heeft, ook mijn ballen nam ze lekker mee.
Bij de omschrijving stond dat ze geschoren was, maar het was een volle bos schaamhaar, heb het beffen maar overgeslagen
Tijdens het neuken kwam ze lekker bovenop zitten, heerlijk dat ranke lijfje, bijna geen borsten.
Even later doggy anaal gedaan en tot slot heeft ze mij klaar gepijpt, moest uit mijn tenen komen, maar toch gelukt.
Was heerlijk met haar.
Extra opties:
Film opname
Cim
Sex anaal en vaginaal
Slipje mee
Hotel was 7500 yen