• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Tokyo Hentai Club - Lola 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

CumLaude

Wandelaar
30
17/02/24
52
5
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://hentaitokyo.com/profile?cc=1777
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het bezoek aan een DVP zal voor iedereen waarschijnlijk net een iets andere dimensie hebben, alhoewel er natuurlijk een ding centraal staat en dat is de actie zelf. Lola heeft mij laten zien dat er misschien nog wel iets belangrijker is dan de actie zelf en dat is de mate van "speciaal voelen" met een uiterste vorm van aandacht.

Zoals gebruikelijk ging ik na de online boeking naar het kantoor van THC in Shinjuku, waar ik na de betaling redelijk snel werd doorgestuurd naar het love hotel. Dit keer alleen, want Lola moest van Shibuya komen en zou mij direct in het love hotel ontmoeten. Na even wachten kwam ze daar aan. In eerste instantie had ik meer van haar schoonheid verwacht, dit lag misschien aan de kleren die ze droeg. Op naar de kamer, waar ik nog snel even probeerde een extra optie los te peuteren (video opname, deze stond niet op haar online profiel). Ze was resoluut dat ze dit niet wilde, wat ik natuurlijk accepteerde.

Op naar het "aandacht gedeelte". Wat mij opviel was dat Lola erg complimenteus was. Natuurlijk hoeft dat niet waar te zijn, het kan zeker allemaal gespeeld zijn, maar het belangrijkste ervan is dat het niet zo voelde. Dingen zoals "Wow je bent echt knap", "Je hebt mooi zacht haar" (nadat haar hand door mijn haar ging), "Je hebt een mooie gespierde bouw", en bij het ontdoen van mijn onderbroek "Je bent groot geschapen". Laat ik het zelf allemaal maar ontkrachten, ik denk dat alles wel meevalt, ik vind mijzelf niet uitzonderlijk knap of gespierd of groot geschapen, maar het voelde niet nep ofzo. Waar ik het beste mee kan vergelijken is het verlegen meisje uit je schooltijd die stiekem al maanden een crush op je heeft en je vervolgens 1-op-1 neemt om je te overladen met complimenten om je zodoende te overtuigen om voor haar te gaan en niet voor haar populairdere en geilere vriendinnen. Misschien heb ik mijn hele leven al een enorm zwak gehad voor zulke meisjes, maar voor nu was Lola even dat verlegen meisje van 20 jaar geleden…

Nadat ze mijn kleren opvouwde, gingen we samen in de douche om elkaar te wassen. Lola's lijf is erg petite, met kleine natuurlijke borsten, een super platte en aantrekkelijk buik en een perfect kaal poesje. Wat haar uiterlijk echt uitzonderlijk maakt zijn haar ogen. Waarschijnlijk de mooiste ogen die ik ooit bij een DVP heb gezien. Na het wassen gingen we naar bed, waar ze boven op mij ging zitten. Het zoenen was vrij verlegen en niet zo uitbundig als andere dames, en helaas weinig met tong. Ze draagt een slotjesbeugel boven en onder, wat het zoenen niet makkelijk maakt, maar wat haar dus ook wel weer die schoolmeisjes look geeft. Al snel bewoog ze over mij heen en ging ze met haar kutje op mijn gezicht zitten, waarna ik haar uitbundig begon te beffen. Tijdens het beffen keek ze continue naar beneden om mijn gezicht/ogen te zien, en het feit dat haar ogen zo prachtig zijn was dit al een hele bijzondere ervaring. Daarna ging ze op haar rug liggen en ging het orale spel bij haar verder; ik befte haar minuten lang, waarbij haar kutje echt next level nat werd. Na haar enkele orgasmes te hebben gegeven, bewoog ik over haar heen om met haar te zoenen en een beetje na te kletsen. Ik vroeg haar of ze het lekker vond, en haar antwoord was een bevestiging van haar next level manier van "speciaal voelen", in plaats van dat ze zei "Ja ik vond het echt lekker", zei ze "Ik vind het zo fijn om met je zijn". Dit antwoord had ik niet verwacht en heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord van een DVP. Nogmaals het kan een keiharde leugen zijn, maar het geeft je als betalende klant toch wel echt het gevoel dat je met je Japanse schoolcrush het bed induikt.

Daarna was het tijd voor het orale spel bij mij. In plaats van direct op het doel af te gaan, zoende Lola mij op verschillende plekken op mijn lichaam: mijn tepels, mijn buik, mijn liezen, waarna ze vervolgens mijn ballen in haar mond nam. Ik ben hier nooit zo een fan van, maar zij deed dit zo subtiel dat mijn inmiddels afgezwakte erectie weer tot volledige wasdom kwam. Daarna begon ze mij lekker en diep te pijpen. Bijna tot deepthroat aan toe. Het was enorm intens waar ze geregeld met haar mooie ogen mij weer aankeek. Na een paar minuten pijpen begon ze over tot haar volgende kwaliteit: aftrekken. Dit was ook weer zo subtiel, waarbij ze met haar speeksel mijn lul zo voldoende nat maakte dat het echt enorm lekker aanvoelde. Niet zo hard mogelijk aftrekken, maar rustig terwijl ze nog steeds mij continue aankeek. Damn, ik moet toegeven dat haar handjob misschien nog wel beter was dan haar blowjob. Ik besefte mij dat de tijd begon te dringen, dus ik stelde voor om te staan waarna ze mij weer om beurten pijpte en aftrok. In de tussentijd ging mijn vingers over haar rug en bewoog ik mijn hoofd naar haar zodat ik haar hoofd kon kussen. Toen ik daar aankwam, besefte ik dat haar haar enorm lekker rook. De "onschuldige meisjes" geur zorgde dat ik bijna klaar kwam. Inmiddels ging haar telefoon af voor de laatste 10 minuten, en moest ik er toch haast mee gaan maken. Dus ik besloot om mij zelf maar af te trekken tegen haar tong aan, waarna ik na een paar minuten haar mondje volspoot. Ik weet 100% zeker als we langer de tijd hadden gehad ik enorm hard was klaargekomen door haar mondje, maar waarschijnlijk haar hemelse handen.

Na het orgasme vertelde ik haar dat ik haar de volgende keer voor 2 uur wil zien en zij was hier erg blij mee ("bedankt dat je dit voorstelt"). We wisselden vervolgens Line contactgegevens uit, en toen dat gedaan was sprak ze een paar Japanse zinnen in haar translate app, waarna op haar telefoon de tekst kwam te staan: "Het was echt heel plezierig om dit samen met jou te doen, het uur vloeg om!". Na wat complimenten over en weer, reageerde ik "Het lijkt wel alsof je verliefd op mij bent". Dat was een grappig moment, waarbij we allebei in lachen uitbarsten. Terloops vroeg ik haar nog "Heb jij een vriend?", waarbij ze zei dat ze single was. Niet dat het uitmaakt, maar toch wel leuk om te weten. Vervolgens doken we samen de douche in waarbij zij mij nog even influisterde "Je bent de eerste Nederlander waarmee ik samen ben geweest". Om maar weer even terug te komen op het onderwerp "speciaal voelen". Lola heeft mij in het uurtje met haar op zoveel manieren speciaal laten voelen, dat zij echt een totaal andere dimensie heeft kunnen geven aan het bezoek aan een DVP. De seksuele activiteiten waren misschien kwalitatief niet de allerbeste die ik ooit heb gehad met een DVP, maar het gevoel dat ze je geeft: damn that's next level.


Dit is wat ik de volgende dag op mijn telefoon van haar ontving (past prima in de categorie klantenbinding):
IMG_9545_blurred.PNG
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels zijn we anderhalve week verder en hebben Lola en ik het nodige contact gehad via Line. Ik stelde voor om buitenom THC af te spreken en haar te trakteren op haar favoriete Japanse eten. Zij vertelde mij dat het sushi was, dus afgesproken dat ik haar eten betaal, maar niet de tijd voor het eten. Daar was ze akkoord mee en ik beloofde dat we daarna 2 uurtjes naar het love hotel in Ikebukero gingen. Een leuke avonddate dus. We zouden eigenlijk op zaterdag afspreken, maar ze kwam daar later op terug dat ze toch liever dinsdag wilde afspreken. Wat ik toen nog niet wist dat het op die zaterdag los ging met een fitte 44-jarige Japanse dame die ik via Bumble had ontmoet. Wow dat was nogal een spektakel waar ik haar getrakteerd heb een lekkere beurt en een lekkere spermadouche op haar fitte lijf. Ik zie haar hopelijk binnenkort nog eens…

Maar ja, mijn date met Lola stond nog op het programma voor dinsdag, waar ik toch ook stiekem veel zin in had. Zoals eerder vermeld geeft Lola mij dat Japanse crush gevoel met een paar ogen waar je als man toch wel week van wordt. Lekker sushi gegeten, flesje sake gedeeld en op naar het love hotel. De hotelkamer in Ikebukero had een groot bad dus ik stelde na het ontdoen van elkaars kleren voor om lekker in bad te gaan. We hadden immers 2 uur. In bad begon het intense zoenen, welke deze keer veel overtuigender was dan de vorige keer. Veel met tong deze keer, echt goed. Veel strelen en vingers over haar rug, waarna ik haar clit masseerde, wat ze wel kon waarderen.

Na een half uurtje badderen, verplaatste het spel naar het bed. Ik wilde wederom haar lekkere Japanese kutje proeven en stelde voor dat ze weer op mijn gezicht ging zitten. Wederom keek ze mij continue aan met haar mooie ogen terwijl ik haar befte. Daarna draaide ze om op haar rug waar ik haar verder ging beffen en vingeren. Net als de vorige keer werd haar kutje super nat. Later vertelde ze me dat ze twee keer was klaargekomen.

Daarna was het tijd dat ze mij met haar mond en handen ging verwennen. Na een lekkere opbouw begon ze me lekker diep te pijpen, tot volledige deepthroat aan toe. Dat kon ik wel waarderen. Ik stelde voor dat ze mij verder ging pijpen op de bank waar ze voor me knielde op de grond, wat ik altijd een geil beeld vind. Zeker met die mooie ogen van haar. Na lekker gepijpt en afgetrokken te worden was het tijd om mijn lading in haar mondje te spuiten. Nadat ik een eerste keer was klaargekomen in haar mond, merkte ik dat ik nog een nieuwe lading voor haar klaar had staan. Dus na een paar minuten lekker pijpen spoot ik mijn tweede lading in haar mondje die ze daarna gulzig inslikte. Dit was toch wel uniek, want ik nog niet zo vaak meegemaakt dat ik binnen 5 minuten 2x klaar kwam. Blijkbaar is dit alleen voorbehouden aan klasse dames, wat Lola natuurlijk is voor mij.

Tijdens het douchen probeerde ik nog een derde keer klaar te komen, maar dat was helaas te veel gevraagd. Daarna kleren aan en wat praten. Net als de vorige keer was dit teasend en pleasend. Ik toonde haar de dames waar ik momenteel contact mee heb op de app en haar reactie was "je bent best wel een playboy". Ik reageerde plagende: "als ik jou niet als vriendin kan krijgen, moet ik het toch bij andere dames proberen". Daarna vroeg ze: "wanneer zie ik je weer?". Ik: "Ik moet even geld sparen en ik wil wat reizen, dus mogelijk in augustus". Daarna was haar lieve reactie: "ik ga je missen, laten we teksten en stuur foto's van je reis". Kortom het was weer een passievolle en succesvolle date met deze lieve Japanse DVP.

Ik ben er inmiddels wel achter dat het haar allemaal een zakelijk doel dient, maar ja haar spel is interessant genoeg om er in mee te gaan. Ik vind het gezien de extra vorm van aandacht toch wel de moeite waard. Wie weet komt er een vervolg in augustus…
 
Leuk hoor, klinkt wel alsof ze daar tenminste snappen dat het een wederzijds gebeuren is. Dat enkel het behalen van het eindresultaat (klaarkomen..) het enige doel is zegmaar. Nou helpt het silver/gold/platinum idee dat je daar veel ziet ook wel mee denk ik zo.. Maar klinkt zeker goed.

afgesproken dat ik haar eten betaal, maar niet de tijd voor het eten. Daar was ze akkoord mee en ik beloofde dat we daarna 2 uurtjes naar het love hotel in Ikebukero gingen.

Voor de duidelijkheid toch maar even, tijd voor het eten gratis duidelijk.. neem aan tijd voor het love hotel wel betaald haha ;) maar tegen welke rate? zelfde als je normaal zou doen, alleen dan dus direct voor haar?
 
Leuk hoor, klinkt wel alsof ze daar tenminste snappen dat het een wederzijds gebeuren is. Dat enkel het behalen van het eindresultaat (klaarkomen..) het enige doel is zegmaar. Nou helpt het silver/gold/platinum idee dat je daar veel ziet ook wel mee denk ik zo.. Maar klinkt zeker goed.



Voor de duidelijkheid toch maar even, tijd voor het eten gratis duidelijk.. neem aan tijd voor het love hotel wel betaald haha ;) maar tegen welke rate? zelfde als je normaal zou doen, alleen dan dus direct voor haar?
Ja klopt normaal tarief. 2 uurtjes met sperma slikken was ¥52000 (€300). Hetzelfde als THC, maar dan is alles voor de dame. Ik krijg een betere service met meer aandacht en meer passie (of in ieder geval dat hoop ik 😉).
 
Terug
Bovenaan Onderaan