jeroen3040
Stamgast
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Voetfetish
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/7567837-tokio
- Totale kosten (in euro)
- 230
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Tokio enige tijd terug bezocht (toen nog in Deventer). Afspraak maken gaat via de app ging vlot in het Spaans en zodoende voor 1uur afgesproken met de extra's pzc (30 EUR) en anaal (50 EUR).
Bij aankomst viel locatie wat tegen, maar gelukkig kwamen de foto's en video wel overeen met de realiteit!
Wat betreft de date deze dame levert goede diensten, lekker zoenen en tongzoenen en daarna lekker pzc gepijpt, 69 kwam ook aan de orde ze heeft een lekkere poes. Nadat ik op sterkte was heb ik haar doggy geneukt eerst vaginaal en daarna anaal en zodoende ook lekker in haar kontje klaargekomen. Na een korte rustpauze en massage (soort van) starte de tweede ronde. Hier heb ik haar eerst mij goed laten pzc en daarna missionaris en reverse cowgirl genomen en zo ook mijn buskruit geloodst.
Bij aankomst viel locatie wat tegen, maar gelukkig kwamen de foto's en video wel overeen met de realiteit!
Wat betreft de date deze dame levert goede diensten, lekker zoenen en tongzoenen en daarna lekker pzc gepijpt, 69 kwam ook aan de orde ze heeft een lekkere poes. Nadat ik op sterkte was heb ik haar doggy geneukt eerst vaginaal en daarna anaal en zodoende ook lekker in haar kontje klaargekomen. Na een korte rustpauze en massage (soort van) starte de tweede ronde. Hier heb ik haar eerst mij goed laten pzc en daarna missionaris en reverse cowgirl genomen en zo ook mijn buskruit geloodst.