Dit is idd een jonge, sexy, natuurlijke prachtdame, foto's niet gelogen integendeel.
Ontvangt in n gekende locatie te Brugge. Had haar gevraagd om een sexy kleedje aan te doen, wat ze ook aanhad... wat n lekker lichaam heeft ze. Ze is idd wel wat gereserveerd, wacht eerst af welke vis ze in de kuip heeft, maar als je ze goed en respectvol behandeld komt ze wel losser. Ze heeft al wat mindere ervaringen gehad, mss vandaar dat ze wat afwachtende is.
Begonnen met wat te dansen op n zwoele Latijns melodietje die uit haar gsm weerklonk, wat kan ze lekker met haar heupen wiegen. Ik begon helemaal in de mood te komen. Daarna toch wat enkele voorzichtige kusjes (geen tz staat ook niet tss haar mogelijkheden) en is ze overgaan tot n voorzichtige blowjob (zc). Ze deed het zalig maar vooral rustig, ik kon er wel van genieten. Heb ze dan op bed gelegd en haar ook wat opgewarmd door haar lekkere poesje wat te likken (zonder vingerwerk, want staat ook niet tss haar mogelijkheden). Toen mocht het rubbertje erop en voorzichtig begonnen met missio. Hierna gewisseld naar cowgirl... dit was pas n belevenis. Nog nooit meegemaakt, hoe zalig ze met je rijdt... ben dus ook zo lekker klaargekomen ... wauw.
Even rustig uitblazen en wat gepraat, ze is niet perfect Engelstallig maar je kan er toch wel goed mee communiceren. Na tijdje vroeg ze of ik nog s wou spelen want had haar voor 1 uur betaald (er was nog n goeie 15 - 20 min vd tijd over). Dit niet laten passeren en na terug wat opwarming opnieuw met missio, daarna doggy om terug af te sluiten met cowgirl, die nu nog leuker was dan 1e keer. Zou het me n ganse avond kunnen laten welgevallen zo
... had haar wel uitgeput zei ze lachend achteraf.
Kortom, n zalige rustige date met deze meid, maar ik vind wel dat je voelt dat ze zich wat afsloot tijdens de date maar is niet dat er totaal geen interactie van haar kant is. Ik denk dat bij n volgende date deze drempel al lager kan zijn bij haar. Misschien dat ik nog wel eens een keer zou gaan, wie weet.