Mortselgast
Newbie
- 10
- 25/02/22
- 3
Heeft er iemand al ervaring met Toeki? Rest van het salon is top en dit is een nieuwe dame
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa. Ik dacht ook iets gelezen te hebben over haar op het NZC forum, doe met deze info wat je zelf wilt... Ik zelf ben bij haar in Aalst een goei half jaar geleden geweest. Ik vond dat zij heel raar massage zag, was constant aan het zagen over: hoe ik mijn benen moest leggen, dat ik me moest ontspannen, ... Heb hier door er niet echt van genoten. Ze heeft wel mooie borsten (ik hou wel van wat 'pak').Is het dezelfde als deze dame dan?
Hallo heren
Toeki Ik ben toek 31 jarige Thaise dames Ik geef een erotische massage B2B , prostaat massage tot het einde klaarkomen Ik geef ookwww.redlights.be
Zie bij Phetnaree in Zaventem naar de naam Ploy (nu met pruik).Weet soms iemand van jullie waar Fleur van phaya thai nu werkt ?
Hee...ik heb net hetzelfde meegemaakt..Ja. Ik dacht ook iets gelezen te hebben over haar op het NZC forum, doe met deze info wat je zelf wilt... Ik zelf ben bij haar in Aalst een goei half jaar geleden geweest. Ik vond dat zij heel raar massage zag, was constant aan het zagen over: hoe ik mijn benen moest leggen, dat ik me moest ontspannen, ... Heb hier door er niet echt van genoten. Ze heeft wel mooie borsten (ik hou wel van wat 'pak').
Neuken met of zonder? Gezien de eerdere berichten/geruchten ben ik hier niet zo gerust op. Ben van plan een bezoekje te plannen, maar haar beffen terwijl ze zonder bezig is met andere bezoekers zie ik niet zo zitten.Vorige week voor het eerst op bezoek geweest bij Toek. Lekkere vollere meid, heerlijke tieten. Ze is redelijk direct in haar aanpak, wat wel fijn is tegenover andere dames. Goede en Interessante massage, enkele posities mogen aannemen. ze weet wel goed wat ze doet ermee. Na het omdraaien kwam ze redelijk snel met haar kutje boven me hangen. Waarna ik haar heel erg lang heb kunnen beffen, zalige om haar te horen kreunen en doen. Nadien nog even geneukt in haar strakke muis zoals ze het zelf zegt. Kortom leuke vollere meid waarmee je veel plezier kan beleven. Ik ga zeker nog terug gaan.
BEF lapje danNeuken met of zonder? Gezien de eerdere berichten/geruchten ben ik hier niet zo gerust op. Ben van plan een bezoekje te plannen, maar haar beffen terwijl ze zonder bezig is met andere bezoekers zie ik niet zo zitten.
Thuisblijven dan en zelf aan uw pietje trekken.... spannend en zo safe. Wat je zelf doet doe jij wss veiligerNeuken met of zonder? Gezien de eerdere berichten/geruchten ben ik hier niet zo gerust op. Ben van plan een bezoekje te plannen, maar haar beffen terwijl ze zonder bezig is met andere bezoeker
Dit klinkt me bekend.Ik heb een soortgelijke ervaring als de voorgaande review. De massage begon nogal bijzonder met veel aanwijzingen en bijsturing en zwaaien van ledematen. Massage van de rug en schouders was beperkt evenals de totale duur van de massage. Hierna kreeg ik een B2B die prima was met die lekkere dikke borsten, maar nogal gehaast overkwam. Vervolgens op handen en knieen (ook weer met specifieke instructies) en gelik aan de ballen, bilbaad en een beetje gepijp. Dit was erg lekker maar ook van relatief korte duur.
Daarna mocht ik omdraaien en belandden we heel snel in 69. Op zich geil maar wederom van korte duur. Hierna ging ze er goed voor liggen om uitbebreid gebeft te worden. Daar ben ik niet vies van, maar het duurde allemaal erg lang en ook hier weer allerlei instructies en wisselingen van posities. Daarna nog 5 minuten over om mij naar een einde te brengen. Dit lukte ternauwernood.
Al met al een bijzondere ervaring, maar voor mij geen herhalingsgevaar. De focus lag mij daarvoor te veel op haar eigen gerief (de helft van de tijd) en door alle aanwijzingen en instructies verging mij de lust.
Klopt dit is een zotte doos en pas ook maar op of hij gaat erin zonder .Vorige week langsgeweest, een hele rare ervaring gehad. Afspraak gemaakt, ze doet de deur open, en stuurt me naar boven maar ineens loopt er nog een collega boven van de badkamer naar de kamer. Aangekomen op de kamer stuurt ze me naar de badkamer wat ik al heel positief vind. Terug op de kamer nog een tien minuten moeten wachten, maar ze excuseerde zich en vroeg of ik iets wou drinken. Toeki is voller, maar wel mijn type. Wat dan volgt, was 45min commandos en trekken en sleuren aan mijn lichaam. Ook altijd dat ik mij niet ontspande en niet meewerkte. Niet gemakkelijk als ze constant zit te zeggen : doe dit, doe dat…
Nadien kwam ze in 69 positie over mij liggen en gaf mij een heerlijke pijpbeurt, die het uur volmaakte. Ik wou vertrekken als ze ineens vroeg : heb je nog een half uurtje ? Vol verwondering zei ik ja, en riep ze naar haar bazin iets in thais en deed weer de deur dicht. Ik kon volgens haar lekker beffen en ze was nog niet klaargekomen, dus moest ik haar verder beffen tot ze kwam, maar mocht geen vinger gebruiken. Heb haar effectief een uurtje gebeft tot ze schokkend klaarkwam. Nog beetje geknuffeld en gekust, ik dacht om mijn kleren aan te doen tot ze mij zei : heb je nog een half uurtje ? Ik zeg nee, nu moet ik echt weg. Jammer want had graag je lul gevoeld .
Dan vroeg ze mij ineens of ik het extra half uurtje wou betalen, ik zei nee want ik heb al het werk voor jou gedaan en jou een plezier gedaan. Ze zei me dat haar bazin niet tevreden ging zijn, heb mij gewassen (kwam er nog een dame doodleuk in de badkamer wat handdoeken spoelen) mijn kleren aangedaan en vertrokken met toch wel een dubbel gevoel. Heel veel erotisch was er niet aan, wel met een leuk gevoel buitengestapt. Weet niet of het voor herhaling vatbaar gaat zijn
Ik dacht ook al zoiets. Maar liever safe. Voor ieders veiligheidKlopt dit is een zotte doos en pas ook maar op of hij gaat erin zonder .
Ook ik kan er van mee spreken.Een 2-tal weken geleden ook eens Toeki geboekt voor een uurtje massage.
Ik kan voorgaande recensies alleen maar bevestigen. Speciale ervaring.
Eerste 15min was nog redelijk ontspannen, bodymassage van rug en benen, maar nadien mocht ik omdraaien en werd ik vrij snel manueel naar bijna een hoogtepunt gebracht. Ik vroeg om nog even uit te stellen, en mocht haar dan maar wat te verwennen. Veel initiatief en passie zat er niet in, enkel haar beffen mocht, een vrij passieve houding dus. Na korte tijd ben ik toch maar klaargekomen. Met nog een half uurtje te gaan bood ze me aan om me verder te masseren. Ben hier op ingegaan, maar achteraf had ik toch beter gepast. Dit is enkel maar gecommandeer, om de 10sec een andere houding aannemen, dan klagen dat je niet ontspannen genoeg bent, dat je je spieren moet loslaten,... om nadien tijdens het omkleden nog een preek te krijgen dat je niet meewerkt, en zo de massage niet veel zin heeft.
Jammer, deze ziet me niet meer terug.
Ik beaam.Vorige maand bij haar geweest. Eerlijk gezegd wat ook al geschreven wordt erg koel en lang wachten voordat je een keer aan de beurt bent. Loopt aan het begin veel weg. Massage was niet goed en intiem ook niet. Na een half uur weer buiten maar niet echt het gevoel gehad hier van te kunnen genieten.