Vlag erover... en schieten voor het vaderland!Jij? Of zij zodat je haar niet meer hoeft aan te kijken tijdens de daad?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVlag erover... en schieten voor het vaderland!Jij? Of zij zodat je haar niet meer hoeft aan te kijken tijdens de daad?
ik denk niet dat er veel mensen meer dan 1 uur gaan rijden om een betaalde wip te gaan maken, of zijn wij in de Randstad te veel verwent.Als je 1 uur of meer moet rijden voor iemand waar je een date mee hebt en die valt tegen qua uiterlijk... ga je dan die 2 uur terugrijden of toch maar overstag?
Gezien de lengte van je carriere vind ik dat best meevallen.Helemaal niemand komt met de reden: de afstand die gereden is.
Als je 1 uur of meer moet rijden voor iemand waar je een date mee hebt en die valt tegen qua uiterlijk... ga je dan die 2 uur terugrijden of toch maar overstag? Vermoedelijk het laatste, want die afstand voor Jan Piemel rijden is toch wel een dingetje.
In mijn hele loopbaan heb ik slechts 1x een wegloper gehad, terwijl mijn advertentie duidelijk is qua mijn lichaamsbouw en dat ik ook geen jong blommetje ben. Meneer zei dat we geen klik hadden, terwijl we amper gesproken hadden Heb de deur niet echt zacht dichtgedaan en was terecht!! boos. Als die mafklapper niet verder kijkt dan een telefoonnummer, tief dan maar op.
Waarschijnlijk woonde hij maar 5 minuten lopen bij je vandaan en had hij andere opties. Maar ben het met je eens jij bent eerlijk over jezelf en gebruikt eerlijke foto's dus snap je woede op dat moment heel goed optieven jij mafklapper.Helemaal niemand komt met de reden: de afstand die gereden is.
Als je 1 uur of meer moet rijden voor iemand waar je een date mee hebt en die valt tegen qua uiterlijk... ga je dan die 2 uur terugrijden of toch maar overstag? Vermoedelijk het laatste, want die afstand voor Jan Piemel rijden is toch wel een dingetje.
In mijn hele loopbaan heb ik slechts 1x een wegloper gehad, terwijl mijn advertentie duidelijk is qua mijn lichaamsbouw en dat ik ook geen jong blommetje ben. Meneer zei dat we geen klik hadden, terwijl we amper gesproken hadden Heb de deur niet echt zacht dichtgedaan en was terecht!! boos. Als die mafklapper niet verder kijkt dan een telefoonnummer, tief dan maar op.
Ik ben wel vanuit het niks zomaar ma Boedapest gereden omdat iemand mij in de kroeg vertelde over hoe top het daar was en daar ging ik met me stijve lul racen over de autobahn om maar zo snel mogelijk aan te komen.ik denk niet dat er veel mensen meer dan 1 uur gaan rijden om een betaalde wip te gaan maken, of zijn wij in de Randstad te veel verwent.
Maar ook al heb je een uur of meer gereden, en ga je toch niet overstag als Eucalypta de deur open doet, dan maak je dat snel weg komt.
Een dag of 4 gebleven en hele goeie maar ook mindere ervaringen gehad , dit is ook al heel lang geleden maar bewijst wel hoe een mafkees ik was om dat te doen.En hoe liep dat af?
Een dag of 4 gebleven en hele goeie maar ook mindere ervaringen gehad , dit is ook al heel lang geleden maar bewijst wel hoe een mafkees ik was om dat te doen.
In het oosten komt het vaker voor dat je een andere dame treft ja. Meestal zijn het ook dames die in het westen niet aan de bak komen. Verder zijn de prijzen hier in het oosten flink gestegen. Je ziet nog wel dvp's minder vragen maar dan adverteren ze zonder gezichtsfoto's je krijgt dan een dame met een totaal andere lichaam te zien. Nog een probleem is dat ze hier in het oosten dubbel adverteren zelf een aantal keren meegemaakt. Je vind ook bijna geen recensies meer omdat de dvp's steeds van advertentie en naam veranderen waardoor de kans op een slechte ervaring groter wordt.Ik heb zelf het idee dat het in het oosten van het land veel vaker voorkomt (niet de dame van de foto) dan in de grote steden in het westen van het land. Jullie hier nog ervaring in? Ik ben zeer kritisch met selecteren en ga ook pleitte als het nergens op slaat.
Waarom zou je er dan hoegenaamd naartoe gaan?En als de dame super knap is, maar je weet dat haar service ruk is, ook omkeren?
Als je op voorhand weet dat haar service ruk is waarom dan een afspraak maken in de eerste plaats?En als de dame super knap is, maar je weet dat haar service ruk is, ook omkeren?
Genoeg knappe dames die wel goede service verlenen om mijn geld aan schone schijn op te maken…Omdat ze lekker is misschien of om haar wat tips te geven
Ja! Zo'n geweldig aantrekkelijke sexy vrouw... waar je dan niks mag!Omdat ze lekker is misschien of om haar wat tips te geven
Als ik betaal dan kies ik voor knap en goede service.Dus liever lelijk en goede service dan knap en tmm
Bij de ramen weet je dat toch nooit zeker, zeker als het een nieuwe dame is, dan stap je dus niet naar binnen? Want geen reviews nog?
Maar bij jou weten ze dat je echt bent en een goede service hebt. Maar waar Ronny80 op doelt is dat mannen die een uur voor een dvp hebben gereden geen zin hebben in spelletjes en de dame van de foto's willen ontmoeten en geen namaak. Níets is erger dan een hele lange reis maken om dan bedrogen uit te komen met iets wat er niet op lijkt. Er zullen vast mannen zijn die alsnog naar binnen gaan maar ook mannen die kwaad worden en gelijk de benen nemen omdat ze het simpelweg niet pikken.Oh die zijn er wel hoor. Mijn cliënten komen overal vandaan.. zelfs uit België. En iemand met de trein uit Tilburg en 1 uit Goes.
Als ik niet meer dan een uur zou reizen, neukte ik nooit meer. Nu komt dat ook vooral omdat je met het OV veel langer onderweg bent dan als je dezelfde afstand zou rijden.ik denk niet dat er veel mensen meer dan 1 uur gaan rijden om een betaalde wip te gaan maken, of zijn wij in de Randstad te veel verwent.
Maar ook al heb je een uur of meer gereden, en ga je toch niet overstag als Eucalypta de deur open doet, dan maak je dat snel weg komt.
Zijn er genoeg die dit dus wel doen.Als ik niet meer dan een uur zou reizen, neukte ik nooit meer. Nu komt dat ook vooral omdat je met het OV veel langer onderweg bent dan als je dezelfde afstand zou rijden.
Ik moest 2 uur heen en 2 uur terug reizen voor mijn favoriete dvp maar dat had ik er graag voor over want zij was in één woord spectaculair!Zijn er genoeg die dit dus wel doen.
Zeker als je bij iemand een zeer goede ervaring hebt.
Kijk is alleen maar goed toch?Ik moest 2 uur heen en 2 uur terug reizen voor mijn favoriete dvp maar dat had ik er graag voor over want zij was in één woord spectaculair!
Als zij op de site van het privéhuis kwam te staan als zijnde beschikbaar die dag, had je hoogstens 5 minuten om te bellen voordat ze helemaal volgeboekt was. Dat zegt wel iets. En toch, wanneer ik ook kwam, begin van de week, eind van de week, de eerste of laatste van de dag, haar inzet was altijd 200%.Kijk is alleen maar goed toch?
Zullen best wel wat mannen zijn die dit doen, zegt voor de dame dan voldoende hoeveel kwaliteit ze bied.