Recensie Toa Rotterdam 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

fratser

Newbie
8
28/09/24
14
2
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6569192-toa
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb een paar weken geleden dit adres voor het eerst bezocht.
Locatie is in de buurt van metrostation Maashaven, zeer makkelijk te bereiken.
Ontvangst is in een mooi en schoon appartement met gelegenheid te douchen voor en na de massage.
Het belangrijkste, de massage.
Er werken een stuk of 3 masseuses, alleen op afspraak omdat de dames dit niet full time doen.
Ik had een afspraak me een blonde dame van Poolse afkomst maar ze spreekt goed Engels.
De afspraak was voor een tantra massage, deze werd zeer vakkundig gegeven.
Ik heb diverse tantra massages gehad maar vaak teleurgesteld, maar eerlijk is eerlijk, deze massage was een van de betere.
De masseuse voelde precies goed aan tot hoever ze kon gaan en werkte in een uur naar een zeer explosief einde.

Omdat ik nieuwsgierig was naar de andere masseuses heb ik van de week weer een afspraak gemaakt.
Deze keer ook met een Poolse dame die goed Nederlands spreekt.
Hetzelfde ritueel met douchen voor en na de massage.
Ook deze tantra was zeer goed, anders, maar ook erg lekker.
Jammer dat de tijd altijd zo snel gaat als je geniet, na de massage was er nog tijd voor een gezellig praatje.
Na een uur en een kwartier stond ik weer tevreden buiten.

Ik heb via google dit adres gevonden maar zag later dat er ook op Kinky een advertentie staat
De prijzen zijn wat hoger dan ik gewend ben maar je krijgt echt waar voor je geld.
Je merkt aan de masseuses dat ze er echt plezier in hebben omdat ze dit meer als hobby doen en niet als full time job.

Nu maar sparen voor de volgende afspraak

Great review. I want to seek more massages with European ladies.
Do they have a website as well (since you mentioned you found them via google)?
Alvast bedankt.
Yes, they have.

Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Influenced by the reaction above and on kinky, I made an appointment with the lady. The official website checks out, and with the premium price, I was ready to experience a wonderful tantra massage. Oh boy, was I severely disappointed.

The good:

Location is near Maashaven metro station and not difficult to find.
The lady who received me was friendly, spoke good English and was fine.

The bad:

I was expecting a ritualistic environment since they claim it's a tantra massage. Unfortunately, it's just an apartment and the massage happens in one of the rooms. The music being played was generic ambient music that did not resemble a tantra environment. I was not impressed.

The massage, or shall I say caressing for 40 minutes was quite disappointing. The entire time she kept caressing my back, legs and saying "relax and let the energy flow with you", when there was exactly 0 energy or comfort. Hell, I was tense most of the time. The music was also not relaxing.

The ending:
Her handjob skills are good but was accompanied by fake moaning. Since it is clear that you cannot touch her, and she wears fake eye lashes and has lip fillings which is not really my type. Her boobs are decent and her butt is in great shape. But overall the ending was alright. Nothing I have not experienced before.

To conclude, I am severely disappointed because of the price I paid. There was no build-up, nothing that resembles tantra, just another run of the mill "massage" that you could find anywhere for less than half the price per hour.

Beste Shy_guy_31,

Bedankt voor je mening en de tijd die je hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Het is belangrijk voor ons om een ruimte te creëren waar ontspanning, harmonie en een diepere verbinding met lichaam en geest worden bevorderd. Het spijt ons dat je ervaring niet volledig overeenkwam met de standaard die we nastreven.

Onze benadering van tantra richt zich op een sensuele ervaring, waarbij de zachtheid van aanraking en de energie die door het lichaam stroomt centraal staan. De masseuse die je heeft behandeld, had de indruk dat je tevreden was en dat de muziek bijdroeg aan een ontspannen sfeer. Mocht je echter op enig moment ongemak of een gebrek aan verbinding hebben gevoeld, dan spijt ons dat enorm.

We begrijpen dat elke klant unieke verwachtingen en voorkeuren heeft. Jouw feedback is waardevol en helpt ons onze diensten verder te verbeteren. We nodigen je uit om rechtstreeks contact met ons op te nemen als je je ervaring verder wilt bespreken – we hechten veel waarde aan openheid en het leren van feedback.

Bedankt voor je bezoek en het delen van je perspectief. We wensen je het allerbeste toe en hopen dat je in de toekomst ervaringen vindt die aan je verwachtingen voldoen.

Influenced by the reaction above and on kinky, I made an appointment with the lady. The official website checks out, and with the premium price, I was ready to experience a wonderful tantra massage. Oh boy, was I severely disappointed.

The good:

Location is near Maashaven metro station and not difficult to find.
The lady who received me was friendly, spoke good English and was fine.

The bad:

I was expecting a ritualistic environment since they claim it's a tantra massage. Unfortunately, it's just an apartment and the massage happens in one of the rooms. The music being played was generic ambient music that did not resemble a tantra environment. I was not impressed.

The massage, or shall I say caressing for 40 minutes was quite disappointing. The entire time she kept caressing my back, legs and saying "relax and let the energy flow with you", when there was exactly 0 energy or comfort. Hell, I was tense most of the time. The music was also not relaxing.

The ending:
Her handjob skills are good but was accompanied by fake moaning. Since it is clear that you cannot touch her, and she wears fake eye lashes and has lip fillings which is not really my type. Her boobs are decent and her butt is in great shape. But overall the ending was alright. Nothing I have not experienced before.

To conclude, I am severely disappointed because of the price I paid. There was no build-up, nothing that resembles tantra, just another run of the mill "massage" that you could find anywhere for less than half the price per hour.
Never change a winning queen

Terug
Bovenaan Onderaan