To Do List

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Begrijp ik hoor. Heb beetje hetzelfde met Lili. Mocht die dichter residentieëren zou ik daar ook wel eens vaker te vinden zijn.
En... het zijn niet zozeer de afstanden in de lage landen... maar wel de vaak onberekenbare verkeersellende!

Spreek maar eens af aan 150,- / 200,- per uur om dan een uur te verliezen in weer een file!
 
En... het zijn niet zozeer de afstanden in de lage landen... maar wel de vaak onberekenbare verkeersellende!

Spreek maar eens af aan 150,- / 200,- per uur om dan een uur te verliezen in weer een file!
Moet nu wel toegeven dat ik nog nooit een uur verloren heb in een file tijdens het heen gaan. Voorzie me altijd van voldoende speling al heb je de situatie op de weg nooit in de hand. Maar toen ik na de eerste ontmoeting met Lili terug kwam wel 3 uur over gedaan terwijl dat in 1,5 uur kan. Gelukkig was ik volledig zen van de ontmoeting.😊😊😊
 
Moet nu wel toegeven dat ik nog nooit een uur verloren heb in een file tijdens het heen gaan. Voorzie me altijd van voldoende speling al heb je de situatie op de weg nooit in de hand. Maar toen ik na de eerste ontmoeting met Lili terug kwam wel 3 uur over gedaan terwijl dat in 1,5 uur kan. Gelukkig was ik volledig zen van de ontmoeting.😊😊😊
Heb zelfs een keer 2,5 uur vastgezeten! Vrachtwagen had z'n lading verloren. Hele weg afgezet!

Maar... vertrek ook altijd een uur te vroeg... dus meestal sta je daar dan... te wachten! En... file op de terugweg is natuurlijk een stuk minder erg! Al helemaal niet als je met een 'big smile' in de auto zit! Haha!
 
Ik heb mij voorgenomen om komend jaar verschillende dames te bezoeken die mij aanspreken. Ik geef mijzelf een budget van 250 per maand. Vol goede moed als man van de cijfers in excel wat namen geklopt en ik sta al op 66 dames.

Mijn voorkeur heeft het bezoeken van privehuizen. Op mijn lijst staan dames van Salon 261, Lovehotel Eindhoven, BTOB Eindhoven, Huize Sandra, Pearl Privé, RVP Made en enkele Oost Europese dames die aan privé ontvangst doen.

vluggertjes doe ik niet en bezoekjes van 45 minuten passen mij het meest. GFE en beffen vind ik het belangrijkste maar ik wil ook wel eens zelf verrast worden.

Welke dames moet ik volgens jullie bezoeken? Want misschien wordt het dan duidelijker voor welke pareltjes ik moet gaan kiezen!
En het liefst puur natuur en geen piercings!
Dream Girls in Bergen op Zoom, Monique, Nina of Layla zijn echt de moeite waard.
 
Is het dan niet juist beter om het gesprek met je vrouw aan te gaan ?.
Ik vermoed dat je daar op de lange termijn meer aan hebt dan hier vragen naar adressen.
Helemaal gezien je meest recente ervaring met je voormalige vaste dame :)
Ik had het afgelopen weekend willen vertellen maar dat is me niet gelukt. Die dag komt er zeker nog wel aan. In principe is het zo dat ik er van uit ga dat ik thuis nooit meer sex zal hebben en dat het daar beperkt blijft tot een beetje strelen. Een combinatie van hormonen en ziekte.
 
Staat ook nog (altijd!) op mijn shortlist!
En... voor de 'juiste' vrouw durf ik echt wel een langere verplaatsing maken hoor! Maar dan wel voor een date van min 2 uur.
Wat houdt je tegen?! Ga je geen spijt van krijgen hoor.
Op mijn lijstje heb ik Joy staan… lijkt mij helemaal mijn type!
Welke Joy bedoel je dan? Bij RVP Made zie ik er namelijk geen op de website staan?
 
Welke Joy bedoel je dan? Bij RVP Made zie ik er namelijk geen op de website staan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan