To Do List

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kurdy

Vaste klant
109
27/08/23
172
6
Ik heb mij voorgenomen om komend jaar verschillende dames te bezoeken die mij aanspreken. Ik geef mijzelf een budget van 250 per maand. Vol goede moed als man van de cijfers in excel wat namen geklopt en ik sta al op 66 dames.

Mijn voorkeur heeft het bezoeken van privehuizen. Op mijn lijst staan dames van Salon 261, Lovehotel Eindhoven, BTOB Eindhoven, Huize Sandra, Pearl Privé, RVP Made en enkele Oost Europese dames die aan privé ontvangst doen.

vluggertjes doe ik niet en bezoekjes van 45 minuten passen mij het meest. GFE en beffen vind ik het belangrijkste maar ik wil ook wel eens zelf verrast worden.

Welke dames moet ik volgens jullie bezoeken? Want misschien wordt het dan duidelijker voor welke pareltjes ik moet gaan kiezen!
En het liefst puur natuur en geen piercings!
 
Maximaal 1 uur met de auto vanaf Breda. Steden als Amsterdam, Rotterdam en Den Haag kom ik liever niet. Ik moet discreet ter plekke kunnen komen en een goed excuus om in de regio te zijn.
 
Maximaal 1 uur met de auto vanaf Breda. Steden als Amsterdam, Rotterdam en Den Haag kom ik liever niet. Ik moet discreet ter plekke kunnen komen en een goed excuus om in de regio te zijn.
Dat ga je sowieso niet redden, zal je op zijn minst 2 uur kosten.
Ik zal eens na gaan denken, als ik nog suggesties heb dan zal ik mij hier melden.
 
Leeftijd moet overigens wel 30+ zijn. Ik ben zelf 51 dus een dame in de 50 is voor mij ook nog niet oud. Maar we weten allemaal dat de meeste dames een leeftijd hanteren die ze iets jonger maakt
 
Ben je al eens bij erotische massagesalons geweest? Zo nee, zou ik dat ook op je to do lijst zetten. Is weer een ander soort ervaring. KimNL in Tilburg is een aanrader.
Nog nooit. Iets weerhoud mij hiervan ondanks de goede verhalen die ik hier op GR lees over bijvoorbeeld Daphne van Salon 261. Mijn vorige vast DVP kon tussendoor wel lekker masseren en zorgde dat de geurloze olie netjes weer van mn rug was en body to body heb ik van een aantal dames ook mogen ontvangen maar een 100% massage afspraak heb ik nog nooit aangedurfd
 
Nog nooit. Iets weerhoud mij hiervan ondanks de goede verhalen die ik hier op GR lees over bijvoorbeeld Daphne van Salon 261. Mijn vorige vast DVP kon tussendoor wel lekker masseren en zorgde dat de geurloze olie netjes weer van mn rug was en body to body heb ik van een aantal dames ook mogen ontvangen maar een 100% massage afspraak heb ik nog nooit aangedurfd
Wat is dat iets dan?
 
Misschien dat ik bang ben te duidelijke sporen achter te laten voor het thuisfront
Niet nodig. Er wordt neutrale olie gebruikt, zonder geur. En na afloop kun je douchen. Daarna dezelfde kleren weer aan en je ruikt hetzelfde als anders. Enige waar je op moet letten is dat je haren niet (te) nat worden, zodat je bij thuiskomst gewoon droge haren hebt.
Maar misschien moet ik @Bookyourmassage maar op mijn to do lijst zetten
Die is 26. Je wilde toch 30+?
En tot nu toe ging ik vanuit dat er alleen dames op komen te staan die ook intiem doen.
Veel masseuses doen ook extra's. Behalve bij Massagewereld.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mij voorgenomen om komend jaar verschillende dames te bezoeken die mij aanspreken. Ik geef mijzelf een budget van 250 per maand. Vol goede moed als man van de cijfers in excel wat namen geklopt en ik sta al op 66 dames.

Welke dames moet ik volgens jullie bezoeken? Want misschien wordt het dan duidelijker voor welke pareltjes ik moet gaan kiezen!
En het liefst puur natuur en geen piercings!
Haha! Heel herkenbaar.
Mijn 'nog te doen' shortlist wordt ook alsmaar langer!
 
Ik heb mij voorgenomen om komend jaar verschillende dames te bezoeken die mij aanspreken. Ik geef mijzelf een budget van 250 per maand. Vol goede moed als man van de cijfers in excel wat namen geklopt en ik sta al op 66 dames.
Vind het de laatste maanden best leuk... én spannend... om (voor mij) nieuwe DVP's te bezoeken. En dit forum geeft je dus meer dan genoeg 'stof tot actie'! Haha!

En... zo er alweer enkele leuke DVP's bijgevonden!
 
Ik snap wat je bedoelt maar het oog wil ook wat. Ik ben wel minder kritisch geworden hierdoor qua uiterlijk.


ik reageerde dus hierop.
Klopt natuurlijk! Kan ook niet presteren in bed... als ik haar echt niet aantrekkelijk vind!

Maar... los daarvan zijn het dus vooral die andere dingen die het echt lekker en geil maken!
 
Staat ook nog (altijd!) op mijn shortlist!
En... voor de 'juiste' vrouw durf ik echt wel een langere verplaatsing maken hoor! Maar dan wel voor een date van min 2 uur.
Dat verwonderd me een beetje @Marco dat die nog niet van je playlist😁😁 afgevinkt is. Wat een kanjer man. Was zelf ook helemaal onder de indruk van de eerste ontmoeting( lees de recensie maar na). Vooral mijn idee die ik me gevormd had ahv de foto's op de site bleken helemaal niet te kloppen. Topmadam wat mij betreft. Ze staat voor deze week ook al terug op de agenda.😍😍😛😛
 
Dat verwonderd me een beetje @Marco dat die nog niet van je playlist😁😁 afgevinkt is. Wat een kanjer man. Was zelf ook helemaal onder de indruk van de eerste ontmoeting( lees de recensie maar na). Vooral mijn idee die ik me gevormd had ahv de foto's op de site bleken helemaal niet te kloppen. Topmadam wat mij betreft. Ze staat voor deze week ook al terug op de agenda.😍😍😛😛
Nu... Ardooie is voor mij echt niet bij de deur... (geen excuus natuurlijk!)
 
Terug
Bovenaan Onderaan