Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een review met 😍😍😍 als tekst neem ik niet serieus.
Wanneer ik een verzoek tot aanvulling had gekregen had ik dat best gedaan. Waarom direct volledig verwijderen?
Dit had je ook meteen kunnen doen.

Jij steekt weinig moeite in het plaatsen van een fatsoenlijke tekst, dus waarom zou ik er dan wel moeite voor gaan doen.

Er zijn meer dan genoeg andere taken te doen.
Waarom reageert moderatie/forumleiding niet op alle vragen?
Wat is je vraag?
 
Laatst bewerkt:
Een review met 😍😍😍 als tekst neem ik niet serieus.

Dit had je ook meteen kunnen doen.

Jij steekt weinig moeite in het plaatsen van een fatsoenlijke tekst, dus waarom zou ik er dan wel moeite voor gaan doen.

Er zijn meer dan genoeg andere taken te doen.
Je hebt moeite genomen om het te verwijderen, is een berichtje naar mij dan veel meer moeite?

Overigens was dat niet de inhoud, dus je hebt niet de moeite genomen om het goed te bekijken. Het gehele formulier was verder ingevuld, dus een ieder had al nuttige info eruit kunnen halen.
Inhoudelijk gaf ik enthousiasme weer, duidelijk genoeg. Er zijn ook tig inhoudsloze recensies met wat er gebeurde is tussen de dame en mij, dus tja.
Volledig verwijderen is gewoon nogal rigoureus.

Ik kan ook de toppertjes voor mezelf houden, dat is voor mij ook de minste moeite.
 
met wat er gebeurde is tussen de dame en mij, dus tja.
Dan kan je mijn inziens beter geen reviews schrijven, ik denk dat de meeste lezers van recensies juist wel willen weten wat er gebeurde, dat lijkt mij ook de insteek van een review.
Nr, 17 was dan waarschijnlijk mijn laatste recensie.
Dat was een prima review, zo lees ik ze graag.
Ik heb ook wat andere reviews van je gelezen, niks mis mee.
 
Laatst bewerkt:
Dat was een prima review, zo lees ik ze graag.
Ik heb ook wat andere reviews van je gelezen, niks mis mee.
Dat is uiteraard ook de standaard voor mij. De verwijderde review was ook inderdaad met een grote knipoog en snel gedaan. Ik heb ook geen probleem met inhoudelijke kritiek en had het best nog willen aanvullen. ik vind de actie van direct volledig verwijderen nogal rigoureus en het excuus dat een mod genoeg te doen heeft nogal raar: laten staan en mij taggen met de vraag voor een aanvulling lijkt mij het minste werk. 🤷
 
ik ben het helemaal met je eens, daarbij vind ik dat we zuinig moeten zijn op de mensen die recensies schrijven, helaas haken er steeds meer mensen af, die recensies schrijven. En verwijderen van recensies zonder bericht, helpt daar niet aan mee.
 
Er is beoordeeld dat een review van mij inhoudelijk wat karig was, ondanks dat ik een volledige sterren beoordeling had gedaan en alle relevante info had ingevuld (een tweetal likes gaven overigens aan dat de boodschap prima begrepen werd). Wanneer ik een verzoek tot aanvulling had gekregen had ik dat best gedaan. Waarom direct volledig verwijderen?
Ik heb juist begrepen dat ze korte recensies met zo min mogelijk inhoud juist willen stimuleren vanwege de privacy.
 
ik vind de actie van direct volledig verwijderen nogal rigoureus en het excuus dat een mod genoeg te doen heeft nogal raar: laten staan en mij taggen met de vraag voor een aanvulling lijkt mij het minste werk. 🤷

Helaas zijn de voor de hand liggende opties beperkt, gezien de hoeveelheid werk die de moderators op hun bordje hebben is een recensie verwijderen 1 tel werk waarbij jou een pb sturen om hem aan te vullen of een openbare post met jou er in taggen een stuk langer duurt. Helaas is daar niet altijd tijd voor. Met het verwijderen kan de moderator je ook een reden meesturen, en in de regel wordt er nooit zomaar iets verwijderd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan