Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En als iemand zijn bericht aanpast en uitbreidt, krijg je dan wel een melding?
Weet ik niet maar als iemand je citeert dan moet je daar godverdomme gewoon een melding van krijgen anders lijkt het net alsof je elkaar loopt te negeren, ik wil een supporter worden met een jaarlijkse bijdrage aan het forum maar dan moet dit eerst worden opgelost
 
Staan je meldingen misschien uit?
1000010649.jpg
 
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook geen fan van ben.
het automatisch samenvoegen is vervelend maar acceptabel, maar als je geen meldingen ontvangt van geciteerde berichten door het samenvoegen is onacceptabel, dan lijkt het net alsof je elkaar loopt te negeren, dat kan niet de bedoeling zijn
@admin graag oplossen of het automatisch samenvoegen opheffen
 
Waarom zie ik de emoji van forumleden die ik op negeer heb staan? eerder was dat niet het geval maar nu dus wel steeds.
Waarschijnlijk omdat die zijn uitgezonderd van de negeer clausule ;)
Is niks mis mee imo. Dat je jezelf ergert aan wat iemand schrijft helemaal prima.
Maar reacties in de zin van emoji zoals nu moet kunnen imo.
Als je jezelf ergert daaraan kan je m.i. beter wegblijven op het forum 😅😅
 
Waarom zie ik de emoji van forumleden die ik op negeer heb staan? eerder was dat niet het geval maar nu dus wel steeds.
Is een bug.

Dit is niet normaal en als ik het uitprobeer zie ik dat niet, als ik een like heb van iemand en ik negeer hem dan verdwijnt die ook onderaan mijn posts.
Ik heb ook eens iemand genegeerd, omdat ie continu roll-eyes plaatste. Maar die emoji's gingen niet weg (op de telefoon).
Als je dan op de likes klikt zodat je ziet wie wat voor emoticon geplaatst heeft, dan staat ie er niet tussen. Als hij de enige like had geplaatst, dan krijg je een melding "er zijn nog geen reacties".

Als je iemand dubbel negeert, schijnen ze wel te verdwijnen:
Beste admin,

Hartelijk bedankt om dit nog eens te vermelden. Ik heb daardoor een paar dingen geprobeerd en Ik denk dat ik het probleem gevonden heb.

1. Ik heb uitgelogd en weer ingelogd - just in case er oude cookies of zoiets waren. Dit heeft geen verschil uitgemaakt.

2. In instellingen is er een optie onder "Negeren" die ik niet had aangevinkt:

--------------------------------------------------
[] Verwijder genegeerde inhoud Indien aangevinkt, wordt de inhoud van gebruikers die u negeert volledig verwijderd.

Indien niet-aangevinkt, wordt de inhoud van gebruikers die u negeert, verborgen met een bericht dat aangeeft dat de gebruiker wordt genegeerd en een optie om de inhoud te tonen.
--------------------------------------------------

Ik heb deze instelling aangevinkt en gelukt! Ik kan de likes van genegeerde gebruikers niet meer zien. Super! Probleem opgelost. Hartelijk bedankt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan