Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zie, dat regelmatig wordt vergeten om een algemene beoordeling in te vullen.
Zou het niet handiger zijn om dit direct onder de andere beoordelingen te plaatsen?

Ik zie op SJ een paar advertenties die klaarblijkelijk recent omhoog geplaatst is, maar er staat geen datum bij wanneer deze het laatst is bijgewerkt.

Hoe kan dat ? Het gaat in dit geval even over advertenties als :

en

De eerste staat in het zoek overzicht als 2 dagen oud, de tweede als 8 dagen. (op dit moment).

Ben wel benieuwd, want krijg het gevoel dat hier mogelijk wat anders achter zit.

Misschien hier

Iemand een idee waarom het algemene prive ontvangst oost vlaanderen topic verplaatst is naar WHEM ?

Ik had dit eerder deze dag gerapporteerd, maar ipv het topic terug te plaatsen is het oude, waarin geen recente posts staan, heropend ?
Beetje tegenstrijdig als je het mij vraagt.
+ dat alle info quasi ondergesneeuwd wordt en de andere algemene topics wel blijven staan?

Waarom worden straffen eigenlijk stilzwijgend uitgevoerd?
Ik mag bijvoorbeeld ineens niet meer reageren in het topic van Joke Prive.

Opzich helemaal prima, maar wil wel weten op welke gronden, want zo verkeerd waren mn berichten niet daar.

Het zou de mods sieren als ze een toelichting zouden geven, zodat indien niet mee eens we voor zover het kan een sterkere zaak hebben om het aan te vechten.

Binnen de moderatie is immers bekend wie wat doet. Zodat ook indien nodig mods intern kunnen worden aangesproken

Opzich helemaal prima, maar wil wel weten op welke gronden, want zo verkeerd waren mn berichten niet daar.

Het zou de mods sieren als ze een toelichting zouden geven, zodat indien niet mee eens we voor zover het kan een sterkere zaak hebben om het aan te vechten.

Binnen de moderatie is immers bekend wie wat doet. Zodat ook indien nodig mods intern kunnen worden aangesproken
Zelfs op een pm met het verzoek om nadere uitleg van de reden van verwijdering van een bericht, wordt niet gereageerd. Erg jammer.

Lees gewoon even aandachtig de huisregels door die gewoon kort maar krachtig is.

Lees gewoon even aandachtig de huisregels door die gewoon kort maar krachtig is.

Did that, dat beantwoordt mn vraag niet.
Gepaste maatregelen is helemaal prima, het gaat me om het waarom en dat dit best wel beter uitgelegd kan worden

Did that, dat beantwoordt mn vraag niet.
Gepaste maatregelen is helemaal prima, het gaat me om het waarom en dat dit best wel beter uitgelegd kan worden
Ik citeer even wat hierover in de huisregels staat. Misschien snap je het dan beter..

We kunnen op elk gewenst moment, met of zonder reden, met of zonder kennisgeving inhoud verwijderen of wijzigen. Verzoeken om inhoud te verwijderen of te wijzigen, worden alleen naar ons goeddunken uitgevoerd. We kunnen uw toegang tot de gehele of een deel van de dienst op elk moment beëindigen, met of zonder reden, met of zonder kennisgeving.

Ik citeer even wat hierover in de huisregels staat. Misschien snap je het dan beter..

We kunnen op elk gewenst moment, met of zonder reden, met of zonder kennisgeving inhoud verwijderen of wijzigen. Verzoeken om inhoud te verwijderen of te wijzigen, worden alleen naar ons goeddunken uitgevoerd. We kunnen uw toegang tot de gehele of een deel van de dienst op elk moment beëindigen, met of zonder reden, met of zonder kennisgeving.
Ow ik snap het zeker, maar gezien ook wordt gezegd dat je "beroep kunt gaan" wanneer je niet eens bent ermee, is een toelichting wel handig om een adequate verdediging te kunnen voeren.

Het verbaast me eerlijk gezegd wel dat Toffetoday geen berichtgeving heeft gehad bij zijn topicban een paar dagen geleden. Had wel een begeleidend tekstje verwacht zoals dat ook wel eens bij verwijderde berichten gebeurt.

Ja de algemene voorwaarden coveren dit ook, maar voor een stukje beeldvorming en draagvlak zou ik wat uitleg toch echt aanraden, en ook omdat ik vind dat een straf ook gewoon ter lering zou moeten werken.

Het verbaast me eerlijk gezegd wel dat Toffetoday geen berichtgeving heeft gehad bij zijn topicban een paar dagen geleden. Had wel een begeleidend tekstje verwacht zoals dat ook wel eens bij verwijderde berichten gebeurt.

Ja de algemene voorwaarden coveren dit ook, maar voor een stukje beeldvorming en draagvlak zou ik wat uitleg toch echt aanraden, en ook omdat ik vind dat een straf ook gewoon ter lering zou moeten werken.
Precies, als je niet duidelijk weet wat je fout hebt gedaan, kun je ook niet verbeteren.

Het probleem zit hem er ook in als je opheldering wil alleen de admin en 1 forumleider een DM kunt sturen, de rest heeft dit uit staan.
Ik wacht nog steeds om opheldering vanwege mijn strafpunt.
Ik begrijp en respecteer de regels, echter als je niet weet wat je fout, kun je er niet van leren.

in het recensieformulier heb ik advies voor leeftijdsgroepen:
30-35
35-40
…maar dan direct 40-50, terwijl ik eerste helft 40 vaak een groot verschil vind met 2de helft 40.
Is het mogelijk om het op te splitsen naar 40-45 en 45-50?

In de regel proberen we leden steeds te informeren over genomen maatregelen, ik zal even kijken of dat in dit geval wellicht per ongeluk is fout gegaan. Maar de reden in het geval van het topic van Joke Privé lijkt me duidelijk; jij zorgde herhaaldelijk voor een onaangename sfeer in dit betreffende onderwerp, waar andere leden last van hebben.

Terug
Bovenaan Onderaan