OK..Passen zulke waarschuwingen niet in het nieuwe subforum Misstanden, melden en veilig afspreken?
Dan ga ik daar mijn bevindingen plaatsen..
Mocht het zover weer eens zijn..
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOK..Passen zulke waarschuwingen niet in het nieuwe subforum Misstanden, melden en veilig afspreken?
Ja dat klopt ... Misschien een sticky topic met uitleg hoe recensies te schrijven? Om het het te handhaven kost het denk ik wel werk voor moderators. Maar op het Kinky forum leek het netjes te gaan en hield men zich eraanDe tag optie zou ik in kunnen schakelen voor de recensieforums, maar hoe weet iedereen dat het daarvoor bedoeld is .
Wellicht een verplicht veld, zodat de recensie pas geplaatst kan worden na het invullen van de tag?De tag optie zou ik in kunnen schakelen voor de recensieforums, maar hoe weet iedereen dat het daarvoor bedoeld is .
Ik heb op https://yandex.com/images/ vaak meer resultaten. Voor de wat minder handige mensen, rechtermuisklik op afbeelding, adres van afbeelding kopieren en dan op yandex in de zoekbalk camera logo aanklikken en dan daar de link plakken.Misschien is het een goed idee, om ergens een folder te maken met "Tools" of i.d.
Zoals:
Reverse Image Search - Find Similar Photos Online
Reverse Image Search helps you to search by image and find similar pictures online available on google images, search on your phone or Pc to find image sourcesmallseotools.com
Of https://tineye.com/
Vaak wordt er gevraagd "zijn de foto's echt?" etc. Velen weten hóe, maar velen weten ook níet hoe je de foto's min of meer kunt checken, om daar bepaalde conclusies aan te verbinden.
Is het mogelijk de ledenlijst pas na het inloggen zichtbaar te maken. Nu kan iedereen vanaf het internet die al zien zonder ingelogd te zijn
Druggebruik mocht ook niet vermeld worden op Hookers. De politie leest hier ook mee, dus zo'n aantijgingen zijn gewoon gevaarlijk. Beter om dat niet te vernoemen.Ik heb ook de "Spelregels Recensie" gelezen en zit toch met de nodige bezwaren over de privacyregels. Vermoedens van druggebruik en betrokkenheid van pooiers vind ik heel relevante info, en dat wordt nu verboden omwille van (een vage link met) de privacy. Ik begrijp dat je in het andere geval een dame heel makkelijk zwart kan maken door haar zonder fundering een heroïnehoer te noemen, maar als ze dat daadwerkelijk ook is, dan blijf ik liever bij haar weg.
Ok, maar wat dan met vermoeden van pooiers? Lijkt me juist positief als de politie dan zou meelezen. Overigens geloof ik nooit dat de politie ergens zou binnenvallen omdat op een internetforum geschreven werd dat er door persoon x of y drugs werd gebruikt. Zelfs als bewijslast rammelt dat aan alle kanten.Druggebruik mocht ook niet vermeld worden op Hookers. De politie leest hier ook mee, dus zo'n aantijgingen zijn gewoon gevaarlijk. Beter om dat niet te vernoemen.
O ja, nog een tip voor de hoofdmoderator, momenteel ontbreekt een volledig werelddeel onder 'origine'. Ik wou net een recensie schrijven over een Marokkaanse, maar ik kan enkel kiezen uit:
Misschien dus nog iets toevoegen zoals 'Arabisch'?
- Oost-Europees
- West-Europees
- Afrikaans
- Aziatisch
- Zuid-Amerikaans
Idd, had net zelfde probleem.
Je zou dit moeten zien aan vetgedrukte topictitel, evt kan ik gewijzigde topis een ander kleurtje gevenWanneer er nieuwe recenties of updates op recensies zijn, is in het Home scherm te zien welke onderwerpen nieuwe bijdragen hebben.
Wanneer ik bijvoorbeeld Prive ontvangst, Noord-Holland open, dan is niet echt goed te zien welk onderwerp is vernieuwd, of nieuw is.
Is het wellicht mogelijk om er een indicator bij te zetten (net zoals het belletje wanneer je iets volgt, of de punaise wanneer het is vastgezet...)
Ik denk niet dat dit de plek is om vermoeden van misstanden te noemen. Wij hebben ook niet de taak om aan opsporing te doen. Je twijfelt zelf ook al aan het nut. Niet alleen politie leest mee. Denk je dat er echt misstanden zijn, dan kun je altijd zelf de politie bellen.Ok, maar wat dan met vermoeden van pooiers? Lijkt me juist positief als de politie dan zou meelezen. Overigens geloof ik nooit dat de politie ergens zou binnenvallen omdat op een internetforum geschreven werd dat er door persoon x of y drugs werd gebruikt. Zelfs als bewijslast rammelt dat aan alle kanten.
Misschien is een ander kleurtje een beter idee.Je zou dit moeten zien aan vetgedrukte topictitel, evt kan ik gewijzigde topis een ander kleurtje geven
Einde discussie als je zo'n zaken gaat pretenderenHet is goed om te weten dat sekswerkers vaker last hebben van de politie dan van pooiers.
Misschien is een ander kleurtje een beter idee.
Ik denk namelijk dat ik nauwelijks verschil kan zien door mijn beeldscherm. Vet gedrukt is dan een heel klein verschil op mijn scherm (4K, 3200 x nog iets...)
Rood wellicht? (toepasselijk ook nog)
Super dat er alweer een alternatief klaarstaat! Komt er ook nog een hoekje voor de tippelzones?
Werkt super!! BedanktHoor graag hoe jullie deze wijziging ervaren:
Bekijk bijlage 347
Vet/Rood: ongelezen
Verder 2 kleine mededelingen:
- Het toevoegen van het advertentienummer (kinky/sexjobs) dmv het veld "Tags" is nu opgenomen in de Recensie Spelregels.
- Ontwikkeling van het toevoegen van recensieformulieren bij al bestaande topics vordert gestaag, naar verwachting kunnen we deze functionaliteit binnen 7 dagen beschikbaar maken.
Ik vind dat alle berichten (en met name recensies) alleen leesbaar moeten zijn voor ingelogde leden.Is het mogelijk de ledenlijst pas na het inloggen zichtbaar te maken. Nu kan iedereen vanaf het internet die al zien zonder ingelogd te zijn
Zou het voor de AVG regels uitmaken of recensies alleen voor ingelogde leden zichtbaar zijn? Ik denk even hardop.Ik vind dat alle berichten (en met name recensies) alleen leesbaar moeten zijn voor ingelogde leden.