horny unclefucker
Newbie
- 17
- 27/12/22
- 10
Eigen geplaatste berichten aanpassen of verwijderen, kan dat?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJe hoeft die niet weg te klikken hoor , ze gaan vanzelf weg wanneer je inlogt .Een vraagje aan de moderators: Is het nou al nodig om voordat je inlogt 2 van die advertenties te moeten zien en wegklikken? Hou toch op met die dingen.
Een vraagje aan de moderators: Is het nou al nodig om voordat je inlogt 2 van die advertenties te moeten zien en wegklikken? Hou toch op met die dingen.
Dat is bullshit want deze site bestond al meer dan een jaar toen ze met advertenties begonnen. Dus waarom was het daarvoor dan niet nodig.Je hebt er geen kut aan maar zorgt weel dat de site à live blijft
Nee jullie zien ze allemaal nooit. Ik ga wel continu ingelogd blijven dan zie ik ze ook nooit. Maar niemand heeft een verklaring dat ze eerst helemaal niet nodig waren en vanaf dat er advertenties staan is het argument "om de site gratis te kunnen houden" De vorige keer dat ik er iets over zei moest ik supporter worden, maar nu is van iedereen het antwoord: ik zie ze nooit.Ik zie ze ook nooit
Al in september 2021 meldde zich de eerste sponsors voor een banner in de sidebar dus dat klopt niet helemaal.deze site bestond al meer dan een jaar toen ze met advertenties begonnen.
Ik ben gewoon lid. Zowel op telefoon als laptop geen last van.Nee jullie zien ze allemaal nooit. Ik ga wel continu ingelogd blijven dan zie ik ze ook nooit. Maar niemand heeft een verklaring dat ze eerst helemaal niet nodig waren en vanaf dat er advertenties staan is het argument "om de site gratis te kunnen houden" De vorige keer dat ik er iets over zei moest ik supporter worden, maar nu is van iedereen het antwoord: ik zie ze nooit.
Fijne zondag allemaal!
Een adblocker gebruiken.Een vraagje aan de moderators: Is het nou al nodig om voordat je inlogt 2 van die advertenties te moeten zien en wegklikken? Hou toch op met die dingen.
Binnen de 24u kan je dat zelf,nadien het bericht rapporteren, dan passen wij dat aan.Als dame van naam en locatie is veranderd, hoe wijzig je dit in de recentie?
Lijkt me inderdaad een goed plan!Is het idee om de "one and only" leden, die inschrijven, meestal 1! positief bericht schrijven over 1! dame, maar zonder echte recensie, uitloggen en nooit meer terugkomen, eruit te gooien.
Knuppel in hoenderhok uiteraard, maar ruimt nogal wat zinloze posts op.