Tips gevraagd: anaal lukt niet

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pippi Langkous

Meubelstuk
Forumpionier
1.341
19/07/21
2.092
14
Ik heb nog maar een keertje anaal gedaan. Dat lukte (bij de welbekende Jennifer). Daarna heb ik twee keer een Aziatische DVP gehad waarbij ik het heb geprobeerd, maar daar lukte het steeds niet. Hij floepte steeds weg of paste niet in het sterretje. En dan sta je maar een tijd te hannesen en dan wordt ie nog slap ook en dan lukt het helemaal niet meer.

Iemand een tip hoe ik het de volgende keer het beste kan aanpakken?

Ik heb nog maar een keertje anaal gedaan. Dat lukte (bij de welbekende Jennifer). Daarna heb ik twee keer een Aziatische DVP gehad waarbij ik het heb geprobeerd, maar daar lukte het steeds niet. Hij floepte steeds weg of paste niet in het sterretje. En dan sta je maar een tijd te hannesen en dan wordt ie nog slap ook en dan lukt het helemaal niet meer.

Hoe lang doe je anaal bij Jennifer

Sommige vrouwen kunnen het makkelijk, de meeste niet
Ladingen niet opdrogend glijmiddel gebruiken
Je moet een vrouw in de juiste houding plaatsen (kont en kut ver naar achteren, zodat ze van nature wat openen)
En je moet hun billen ver uit elkaar trekken, dat opent en ontspant hun anus
En dan proberen er rustig in te glijden

Glijmiddel, glijmiddel, glijmiddel.
Voorspel, zodat de dame ook ontspannen is.
Eerst voorbereiden met vingers (met glijmiddel)
Eenmaal erin niet helemaal tot de eikel eruit met stoten, dat maakt het moeilijker en pijnlijker.
Vraag ook aan haar wat je beter kunt doen, niet iedere dame is hetzelfde.
Nog meer glijmiddel.

Eenmaal erin niet helemaal tot de eikel eruit met stoten, dat maakt het moeilijker en pijnlijker.
Nog meer glijmiddel.
Ik heb het niet eerder geprobeerd. Wil het wel eens proberen, maar dan wel bij een Dame die het ook lekker vind. Als de Dame het niet lekker vind heb ik er er ook geen plezier aan. Veel vragen er extra voor. Is dat gewoon om er extra aan te verdienen of omdat de betreffende Dame het liever niet doet vraag ik mij dan af?

Ik denk dat Jennifer een pro is. Met haar heb ik het wel een tijdje kunnen volhouden. Niet superlang. Ik denk dat ik er met een minuut of tien wel was, ja :love:

Jennifer hielp om mijn pielemuis er zelf in te doen en ging er echt goed voor zitten. Ik moest wel nog flink doorduwen, want het sterretje zat erg dicht.

Maar die andere keer bij de welbekende Miemie floepte hij steeds weg en gisteren bij een andere DVP ook. Nou was het gisteren wel zo dat die DVP volgens mij heel onhandig zat: op zijn hondjes en haar kont vooral naar voren, zodat ik schuin over haar heen moest leunen en benen wijd uit elkaar.

Wat jullie zeggen is waar, kont heel erg naar achteren lijkt me veel beter. En dan: benen tegen elkaar of juist uit elkaar? Volgens mij juist tegen elkaar, toch?

Ik heb het niet eerder geprobeerd. Wil het wel eens proberen, maar dan wel bij een Dame die het ook lekker vind. Als de Dame het niet lekker vind heb ik er er ook geen plezier aan. Veel vragen er extra voor. Is dat gewoon om er extra aan te verdienen of omdat de betreffende Dame het liever niet doet vraag ik mij dan af?
Het kan lekker zijn, maar zoals eerder gezegd vergt het voor de dame ook wat voorbereiding. als iedere klant anaal wil is dat daarnaast ook gewoon een aanslag op je lijf. Zelfs als ze allemaal weten ze hoe het moet en ze genoeg glijmiddel gebruiken.
ze zou het zich onnodig lastig maken als ze er geen extra's voor vroeg.

Nog meer glijmiddel.
Lijkt me juist geil om even een paar volle stoten te doen anaal... en dan klaarkomen.

Het kan lekker zijn, maar zoals eerder gezegd vergt het voor de dame ook wat voorbereiding. als iedere klant anaal wil is dat daarnaast ook gewoon een aanslag op je lijf. Zelfs als ze allemaal weten ze hoe het moet en ze genoeg glijmiddel gebruiken.
ze zou het zich onnodig lastig maken als ze er geen extra's voor vroeg.
Duidelijk. Jij bent zelf DVP? Adverteer jij ergens?

ik doe het ook regelmatig..
maar enkel bij dames die er redelijk ervaring mee hebben..
en inderdaad zijn er bij die het in hun ad hebben staan..
en vervolgens als het er op aankomt de achterdeur op slot houden..
toch weer minimaal 50 extra..en de klant een teleurstelling erbij
voor mij werkt het ook eigenlijk enkel om er van klaar te komen als ik al een paar keer op het randje heb gezeten tijdens pzc
dan haar doggy of prone bone anaal neuken..condoom eraf en billetjes onder sauzen..
maar enkel als ik al 'oergeil' ben..
anders voel je inderdaad weinig ervan

Jennifer hielp om mijn pielemuis er zelf in te doen en ging er echt goed voor zitten. Ik moest wel nog flink doorduwen, want het sterretje zat erg dicht.

Maar die andere keer bij de welbekende Miemie floepte hij steeds weg en gisteren bij een andere DVP ook. Nou was het gisteren wel zo dat die DVP volgens mij heel onhandig zat: op zijn hondjes en haar kont vooral naar voren, zodat ik schuin over haar heen moest leunen en benen wijd uit elkaar.

Wat jullie zeggen is waar, kont heel erg naar achteren lijkt me veel beter. En dan: benen tegen elkaar of juist uit elkaar? Volgens mij juist tegen elkaar, toch?
Dus is de positie ook van belang, maar nog belangrijker is hoe ze zich niet alleen fysiek maar ook psychisch opstelt. Een dame die in een moeilijke houding gaat zitten, lijkt me al snel aan te geven dat ze geen heeft. Dan kun je het als man al snel vergeten, want dan gaat het niet lukken.

Heb vaker aan anale sex gedaan, ook mislukkingen. Het lukt alleen als ik mega geil ben en als de dame die gepenetreerd wordt het wil. Zeggen dat ze wil en het geld in ontvangst nemen, is iets anders dan echt willen.

Zorg dat het leuk is! Anale seks draait, net als elke andere vorm van intimiteit, vooral om wederzijds plezier. Zolang jullie het leuk vinden, is er ruimte om te proberen en te experimenteren. Wordt het ongemakkelijk of frustrerend? Dan is het tijd om te stoppen, te lachen, en over te schakelen op iets anders.

Iedereen ervaart anale seks anders; er is geen universele aanpak die voor iedereen werkt. Sommigen vinden het prettig om met vingers of zachte massage de anus te ontspannen, terwijl dit voor anderen juist averechts werkt. De één voelt zich fijner met een kleine buttplug om mee te oefenen, terwijl een ander dat liever niet heeft. De meeste vrouwen weten zelf wat voor hen het beste werkt. Geef haar de leiding en laat haar het tempo bepalen.

Als een DVP al wat ervaring heeft met anale seks, kan dat het verschil maken. Wanneer dit bijvoorbeeld in een advertentie of op een website vermeld staat, is de kans groot dat ze zich er comfortabeler bij voelt. Maar garanties zijn er nooit, en als het uiteindelijk niet lukt, is dat ook helemaal oké.

Heb vaker aan anale sex gedaan, ook mislukkingen. Het lukt alleen als ik mega geil ben en als de dame die gepenetreerd wordt het wil. Zeggen dat ze wil en het geld in ontvangst nemen, is iets anders dan echt willen.
Precies! En de (aller)lekkerste anale sex krijg je waneer zij er -in geile opwinding- zelf om vraagt! Nu... dat is pas écht geil!

Dan grijp je haar bij haar heupen... en stevig beuken! En hoe harder jij gaat... hoe vocaler zij wordt!
(en daar hoef je dus echt niet voor te betalen)

Terug
Bovenaan Onderaan