Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGatverdamme alleen , zal daar mijn oost Europese straathond nog niet laten schijten als ik dit allemaal lees.Vooraan de parking is tarmac met uitgelijnde parkeerplaatsen aan beide weerskanten. Staat meestal een auto of 2 te wachten, en rijden er verschillende in en uit om te kijken of er meisjes rondlopen.
Als je wat dieper de parking inrijdt komt deze uit op aardegrond waar geen lantaarnpalen staan, en waar er hier en daar plekken beschut zijn door hoge struiken.
Ik heb het persoonlijk gewoon op het midden van de parking gedaan gezien het maar vlug afwerken was in de auto. ALs je wat langer de tijd wilt nemen kan je dieper de parking inrijden. (Ook veiliger indien controle. Ik zie politie zelden verder doorrijden op de parking)
Sommige meisjes hebben ook appartementen in de buurt, maar de meesten wonen ergens in de bosjes naast de parking (je ziet daar regelmatig dames en junkies in verdwijnen)
Lijfgeur inderdaad niet zo leuk, daar heb je spijtig genoeg 50/50 kans op.
(Mogelijk om wat deodorant en vochtige doekjes in de auto te leggen, maar komt misschien beledigend over. Nooit geprobeerd)