frittentitten
Wandelaar
Ik moet zondag naar Koln vanuit het zuiden van NL
Iemand een goeie tip waar ik caravans kan vinden onderweg
Iemand een goeie tip waar ik caravans kan vinden onderweg
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNiks interessants tegen gekomenBen ook wel benieuwd, ik ga binnenkort weer eens op verkenning uit. Over een weekje vakantie, al er iets interessants te melden is dan laat ik het weten.
Laatste twee weken twee keer geweest op verschillende tijden; zelfde ervaring. Maximaal vier dames, meeste op leeftijd, Afrikaanse enthousiaste inclusief, rest passief. Lijkt of deze spot over hoogtepunt heen is, waar je vroeger 10-15 vrouwen had staan.Vandaag langs de Geestemündestrasse in Keulen geweest. Het was even zoeken maar tussen de bosjes is een soort rondje gemaakt waar je met de auto doorheen rijdt.
Eerste twee dames die ik tegenkwam waren rond de 50-60, ik denk 1 Duits en de ander Pools ofzo. Totaal niet aantrekkelijk. Hokje erachter liep een wat jongere meid met enorme nep tieten en een sportlegging op me af. Toen ze dichterbij kwam zag ik al snel dat zij niet als meisje geboren is, geen probleem voor mij maar hoe dichterbij ze kwam hoe lelijker en lomper. Ze vroeg 30€ voor een blowjob met condoom. "Ze" gaf aan dat ze uit Rusland komt en het eigenlijk ineens ook wel zonder condoom wilde doen voor de zelfde prijs. Geen gebruik van gemaakt
In t zelfde hokje zat een andere dame, jaar of 40 gok ik. Die had er veel minder zin in dan dr Russische collega.
Het was leuk om een keer gezien te hebben maar het ziet er allemaal wat oneerbiedig uit. Dit is meer een setting waar je allemaal heroine hoertjes zou verwachten, maar die ben ik nergens tegen gekomen.
Afwerkhok is een soort vee schuur waar ze een soort hokjes in hebben gebouwd die boven en onder open zijn. Veel privacy heb je dus volgens mij niet echt.
Ik combineer mijn bezoekjes aan Duitsland daarom altijd met een aantal plekken. Dan kom ik altijd wel ergens aan mijn trekken.
. Ik ben wel fan geworden van Duitsland moet ik zeggen. Om verschillende redenen.
Beste Buitengeils, je hebt het over een ramenbuurt. Is die groot of integendeel beperkt? Ik heb altijd gedacht dat er in Duitsland geen ramenbuurten bestonden.Ik ben er woensdag avond geweest en er was slecht weer, maar vrouwen in overvloed! Alleen ze waren goed aangekleed en heb helaas niks kunnen vinden, eerlijk ga ik dan liever overdag kijken.. maar 1 geluk de stahlstrasse is heel dicht bij dat is een leuke raambuurt voor ieder wat wils.. was een bdsm bezig daar kon je voor de raam gewoon meekijken ik had daar een negerin gehad (ik hou wel van grote billen en grote borsten) top wijffie met enorme borsten waar je heerlijk mee mag spelen! Enn €30 voor een half uurtje! Ook zeker niks van te zeggen.. kortom, ik rij nu liever duisburg voorbij en ga naar Essen.. maar sex in de auto geeft ook wel een kick medewandelaars, doe er wat leuk mee met dit bericht
Essen is redelijk, je loopt een rondje. Ik was er in de zomer op zaterdag overdag, toen was er niet veel bezettingBeste Buitengeils, je hebt het over een ramenbuurt. Is die groot of integendeel beperkt? Ik heb altijd gedacht dat er in Duitsland geen ramenbuurten bestonden.
Denk dat ik er zelf ook eens ga kijken. Ik hoor goede berichten en niet alleen op dit forum.
Maar als ik het daar ga doen wil ik wel in zo'n caravan. Heb namelijk zelf niet zo'n grote auto en lijkt me onhandig sexen op de achterbank.
Heb gehoord dat in Duisburg ook zo'n grote tippelzone is?
Wie heeft daar ervaring opgedaan?
Ik weet vanaf de afslag Wachtendonk en dan richting Grefrath. Jaren geleden stonden daar altijd caravans met vooral zwarte dames. Laatste tijd echter niks meer te bekennen daar.Weet je toevallig ook waar.
Of iemand anders...?
Mwah.Zonde, denk als ze ergens een plaatsje zouden maken nabij de grens met een 6 tot 12 caravans; deze niet slecht bezocht zou worden wanneer dit beetje bekend is
Mee eens, in een bospadje ga je niet lang staan.Mwah.
Beetje dame gaat, zeker met dit weer, niet de hele dag, avond en nacht op een bospad in een caravan zitten...
Bij Keulen heb je een parkeerplaats met caravans. Staan er veel meer leeg dan dat er bezet zijn. Vind het maar een treurige bedoeling.
In Köln kun je rondlopen en ook er langs rijden. Die caravans zijn wel afgetrapt. Binnen straat er met dit weer een straalkacheltje te loeien, omdat je anders zo ongeveer bevriest.Mee eens, in een bospadje ga je niet lang staan.
Ik bedoel ook dat ze ergens een fatsoenlijke plek hebben wat verhard is, waar je rond kunt rijden cq lopen. Infra moet wel op orde zijn. en dan zullen 12 wellicht teveel zijn, maar 4 tot 8 waarvan met bepaalde (momenten van ) dagen wel slapper zijn. Maar als dit een beetje gepromoot op bepaalde website's zullen sommige in plaats van baekelandplein of de wallen maasbracht toch ook zeker hier gaan kijken
Ben ik weer volledig met je eens. Ik ga ook niet naar Koln rijden vanuit Venlo voor alleen naar caravans te kijken.In Köln kun je rondlopen en ook er langs rijden. Die caravans zijn wel afgetrapt. Binnen straat er met dit weer een straalkacheltje te loeien, omdat je anders zo ongeveer bevriest.
Mensen kijken vaak toch een beetje naar de prijs. Waarom zou je vanuit Venlo naar Köln rijden om te wippen in een afgetrapte caravan als je voor hetzelfde geld naar het Baekelandplein kunt.
Denk dat die caravans ook niet echt meer van deze tijd zijn. Vroeger had je dat meer. Sekscaravans en sekscampers. Nu kunnen mensen via internet zoeken.
Ja, lijkt me een afgelopende zaak. Die caravans bij Grefrath staan er niet meer. Bij Köln op de parkeerplaats Eiftelturm staan er meer leeg dan dat er in bedrijf zijn.Ben ik weer volledig met je eens. Ik ga ook niet naar Koln rijden vanuit Venlo voor alleen naar caravans te kijken.
Maar als het net over de grens was zou dit wellicht interessanter zijn qua afstand om een bezoekje te brengen.
Het is ook de spanning aan zich om ergens heen te gaan kijken wat er speelt bij mij dan alleen de daad zelf.
Maar ik geloof ook wel dat dit niet meer, maar alleen minder gaan worden met de caravans in de toekomst