Okay interessant. Ik kom niet uit Arnhem dus krijg het nieuws van daar niet mee. Klopt het dan dat er pasjes bij komen?daar heb je die wijsneus weer, tippelzone blijft gewoon open, net als in nijmegen, hebben jullie geen krant in dat gehucht
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOkay interessant. Ik kom niet uit Arnhem dus krijg het nieuws van daar niet mee. Klopt het dan dat er pasjes bij komen?daar heb je die wijsneus weer, tippelzone blijft gewoon open, net als in nijmegen, hebben jullie geen krant in dat gehucht
Waar is de tippelzoneOkay interessant. Ik kom niet uit Arnhem dus krijg het nieuws van daar niet mee. Klopt het dan dat er pasjes bij komen?
Tot hoe laat zijn ze erOp de Oude Veerweg, dat is een zijstraat van de Westervoortsedijk vlakbij het shell tankstation
Oude fiets moet je lerenTippelzone Arnhem kost 2,6 ton aan subsidie voor slechts twee sekswerkers: 73-jarige prostituee denkt niet aan stoppen
ARNHEM - De tippelzone in Arnhem lijkt op sterven na dood. Nog maar gemiddeld twee vrouwen, één ervan (73 jaar) heeft de AOW-gerechtigde leeftijd bereikt, bieden er ’s avonds hun seksuele diensten aan. Dit in stand houden kost Arnhem elk jaar minimaal 265.000 euro.www.gelderlander.nl
Mijn god.
Prima, maar liever niet op een oude fiets van EUR 265.000,-Oude fiets moet je leren
Tja, het is wat. 265.000 euro per jaar gemeenschapsgeld voor het instandhouden van een tippelzone waar 2 vrouwen, waarvan een 73 jaar is, actief zijn. Die tippelzone moet koste wat kost in stand gehouden worden, maar een nette ramenbuurt dat weinig overlast veroorzaakte moest koste wat kost in 2006 gesloten worden. Geef deze dames ieder 2000 euro per maand zodat de noodzaak om te tippelen er niet meer is en besteed de overige 200.000 euro per jaar aan een betere positie van de legale prostitutie in Arnhem.Tippelzone Arnhem kost 2,6 ton aan subsidie voor slechts twee sekswerkers: 73-jarige prostituee denkt niet aan stoppen
ARNHEM - De tippelzone in Arnhem lijkt op sterven na dood. Nog maar gemiddeld twee vrouwen, één ervan (73 jaar) heeft de AOW-gerechtigde leeftijd bereikt, bieden er ’s avonds hun seksuele diensten aan. Dit in stand houden kost Arnhem elk jaar minimaal 265.000 euro.www.gelderlander.nl
Mijn god.
Volkomen mee eens. Er zijn nog maar een handjevol dames met een pasje omdat ze gewoonweg niet meer uitgegeven worden.Tsja eerst een vergunningen systeem invoeren, vervolgens zeer beperkt plaats toekennen aan dames en dan zeggen dat de baan vanwege te weinig animo niet meer rendabel is. Dit is puur een politiek trucje om van de zone af te komen.
Daar ga je toch niet heenVolkomen mee eens. Er zijn nog maar een handjevol dames met een pasje omdat ze gewoonweg niet meer uitgegeven worden.
Dat bepaalt iedereen voor zichzelf. Nu ga ik er inderdaad niet heen omdat het aanbod slecht is en dat is weer het gevolg van het niet verstrekken van nieuwe pasjesDaar ga je toch niet heen
Ik heb anders heel wat afgewandeld op de banen hoor en veel plezier beleefd. Vooral Europalaan, nog in de goede tijd. Nu zul je wat verder moeten rijden, richting Duitsland.Daar ga je toch niet heen
Wat mis ik de europalaan. Noodgedwongen ben ik ook overgestapt op de sletjes in parkjes in Berlijn en BarcelonaIk heb anders heel wat afgewandeld op de banen hoor en veel plezier beleefd. Vooral Europalaan, nog in de goede tijd. Nu zul je wat verder moeten rijden, richting Duitsland.
Ja de baan was tof, vooral de periode voor de pasjes werden gebruikt. Toen was het echt druk. Maar niet getreurd, ik ga komende vakantie de buurten van Berlijn eens verkennen. En even langs DortmundWat mis ik de europalaan. Noodgedwongen ben ik ook overgestapt op de sletjes in parkjes in Berlijn en Barcelona
Dat mogen alle inwoners van Arnhem betalen. Dan verhogen ze nog eens flink de gemeentelijke lasten voor de burgers. Gemeente Arnhem had er beter een laufhouse ervoor neer kunnen zetten en kamers e.d. kunnen verhuren aan dames i.p.v. de trieste tippelzone.Prima, maar liever niet op een oude fiets van EUR 265.000,-
Ik kom niet uit Arnhem en kom er zelden of nooit in maar is dat dan ongeveer 1,5 Euro per inwoner ? Een laufhaus zou inderdaad een betere investering zijn dan trek je nog wat toeristen ook misschien ,pleur er een betaalde parkeerplaats bij voor een Euro of 5 per uur en je draait misschien nog winst ookDat mogen alle inwoners van Arnhem betalen. Dan verhogen ze nog eens flink de gemeentelijke lasten voor de burgers. Gemeente Arnhem had er beter een laufhouse ervoor neer kunnen zetten en kamers e.d. kunnen verhuren aan dames i.p.v. de trieste tippelzone.
Ik was een maand terug in de buurt en besloot een kijkje te nemen, ik was nieuwschierig na wat ik hier gehoord heb.Ik ben er afgelopen donderdagavond geweest. 3 Dames gezien, maar helaas niet om aan te zien.