Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOoooh. Dus eigenlijk heel easy. Flink hijgen erbij, dat de ruiten beslaan is ook wat ?Gewoon stoel laagste stand, rugleuning plat,erop kruipen en dekken dat kippetje.
Oke bedankt. Hoe gaat het dan eigenlijk in z'n werk daar? Ben wel eens in Aachen geweest en daar was vrij duidelijk bij wie je moest zijn
iemand nog gescoord in venlo? heb daar eigenlijk nooit op gelet terwijl ik er wel vaker langskom
Heb je toevallig een schatting van leeftijd?Gisterenavond kwam ik langs De Koel. Daar liep een grietje te tippelen.
Snap ik, ik ben er ook voorzichtig mee zeker op straat je weet het maar nooit wat je krijgt heJong. 18,19,20 zoiets. Ik heb ze aangesproken,maar zag in mijn ooghoek een bontkraag op een scooter,dan vertrouw ik het al niet meer,loverboy praktijken werk ik niet aan mee.
True snap ikDie bontkraag heb ik schijt aan,maar deze gasten maken misbruik van deze meisje. Dan haak ik af.
Tippelen mag in Venlo in elk geval niet en in elk geval in het verleden zijn er wel dames en heren bekeurd.Snap ik, ik ben er ook voorzichtig mee zeker op straat je weet het maar nooit wat je krijgt he