- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.salontemptation.nl/dames/tina/
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Tijdje terug zonder afspraak naar Temptation en bleek alleen Tina beschikbaar voor een uur.
Tina is een oudere dame uit de Dominicaanse rep. Met een best lekker lichaam en lange benen.
het masseren van de achterzijde duurde voor mijn gevoel vrij kort. Nadat ze me vroeg om te draaien begon het masseren van de voorzijde. Hierbij gebruikt ze naast de rest van lichaam veelvuldig haar benen en voeten op een lekkere manier
tijdens de massage veel met haar lekkere borsten en iets te platte billen gespeeld.
Na klaar te zijn gekomen bleek er nog wat tijd over en is ze weer begonnen met het masseren van de achterzijde en daarna gezamenlijk afgesloten onder de douche
Al met al een redelijk goede massage
maar denk niet dat er snel een herhaling zal volgen
Tina is een oudere dame uit de Dominicaanse rep. Met een best lekker lichaam en lange benen.
het masseren van de achterzijde duurde voor mijn gevoel vrij kort. Nadat ze me vroeg om te draaien begon het masseren van de voorzijde. Hierbij gebruikt ze naast de rest van lichaam veelvuldig haar benen en voeten op een lekkere manier
tijdens de massage veel met haar lekkere borsten en iets te platte billen gespeeld.
Na klaar te zijn gekomen bleek er nog wat tijd over en is ze weer begonnen met het masseren van de achterzijde en daarna gezamenlijk afgesloten onder de douche
Al met al een redelijk goede massage
maar denk niet dat er snel een herhaling zal volgen