Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerende kritikaster van nutteloze berichten schrijft een nutteloos bericht ... alles is voor hem een middel om zich belangrijk te voelen. In realiteit maakt hij zich natuurlijk eerder belachelijk dan belangrijk.Misschien moet je het haar eens vragen ...
Ik durf geen review te plaatsen, anders krijg ik weer een emmer met stront over mij heen.Ze heeft nu in elk geval een draadje!
Gentlemen, please post your reviews!
Iedereen heeft toch recht op een eigen mening.Ik durf geen review te plaatsen, anders krijg ik weer een emmer met stront over mij heen.
Ge leert er wel uit en reactie uitlokken en ni van wakker liggenIedereen heeft toch recht op een eigen mening.
Dus graag als je er echt bent geweest.
Geen idee maar vermoedelijk om een super hot girl te presenteren. Denk ik.Sorry als het een stomme vraag is, maar waarvoor staat die WHEM juist?
Wie heeft ervaring met.Sorry als het een stomme vraag is, maar waarvoor staat die WHEM juist?
Daarom het is een mooie meid.Lol ja dat kan natuurlijk ook. Maar ok hoop toch dat iemand een serieuze review geeft want ze mag echt wel gezien worden.
Zijn ze echt beiden zo goed in gfe. Ok je gaat 200 kwijt zijn voor een uur. Maar dat is Cata meer dan waard. Ik vond het zelfs bijna te weinig. Nog nooit ergens zo goed gehad als bij Cata.Volgens mij doen ze dat niet.
En bovendien ze zijn zelde gelijktijdig vrij. Pas kwam ik van Tina af , en Cataleya liet net een sloeber uit. Ze zei vriendelijk hallo tegen me en liet de volgende klant binnen. Dit duurde nog geen halve minuut.
Ok recensie kan nu wel volledig. Vandaag een date langer dan 2 uur genomen.Ben erbij geraakt.
Is inderdaad zeker even goed als Cataleya of misschien zelfs nog beter. Ook al is dat bijna onmogelijk.
Ik heb nu slechts tijd voor een korte recensie maar ze is echt wel heel goed.
Maar ze zat wel op 9/1.... ter info
Maar je vult zelf wel in pzc bij een date van €50, dat is dus tegenstrijdig.extra's is mogelijk dan moet je bijbetalen zoals pzc
Maar je vult zelf wel in pzc bij een date van €50, dat is dus tegenstrijdig