Recensie Tina - Oldenburg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Balzaque99

Wandelaar
95
17/12/23
84
18
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
30-35
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Link naar advertentie
https://m.ladies.de/sex-anzeigen/huren-hostessen/oldenburg-asia-maika-tina-12919240
Totale kosten (in euro)
50
Mijn allereerste ontmoeting met een dame deze vakantie was met Tina. Helaas kwam ik t.o.v. de fotos bedrogen uit, ze lijkt niet op de dame van de advertentie. Wel redelijk slank en gewillig dus geile ikke bleef wel. Later deze week leerde ik dat de (grote groep) Aziatische dames echt geen van alle een gelijkende foto gebruiken.

De bel was gelabeld met een compleet andere naam dus ik stond wat onhandig heen en weer te draaien voor de deur. Wel uit het zicht. Toen ze de juist bel had doorgegeven kwam er een behoorlijke etens lucht uit de woning, iemand had net een vis maaltijd staan maken. Niet het lekkerste welkom...

Ze liep in een soort pyama met slippers, ook dat niet de meest aantrekkelijke outfit.

Pijpen deed ze zonder te vragen zonder condoom en niet heel onverdienstelijk. Ik had voor 15m/€50 gekozen maar ze vond het prima wat langer dan ze zelf aangaf te blijven pijpen. Ze ging op de rug liggen en ik speelde wat met de kutje. Ze trok haar benen omhoog en ik kon 'm er zo inschuiven. Condooms kwamen niet ter sprake. Ze was heerlijk warm en niet veel later dr kutje volgespoten.

Een stil afscheid en ik was na een kwartiertje weer onderweg.

Cumdump, weinig bijzonder maar wel makkelijke dame.

De advertentie benoemd twee dames, op een Duits forum zag ik dat ze bekend zijn en hde regio al lange tijd door reizen. Ook daar staan beide bekend als betrouwbaar voor een snelle wip zonder weerwoord maar verder geen hoogvliegers.

Terug
Bovenaan Onderaan