josdoordewind
Stamgast
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/massage/onvergetelijke-massage-in-n-zeer-nette-discrete-omgeving.html
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Onlangs bij deze schone geweest. werkt samen met Milena en die had me haar vriendin al dikwijls eens aangeraden.
dames ontvangen in nieuw, heel proper appartement. heb me gewassen in de badkamer en ze gaf me een grote propere handdoek en washandje...massage: lekkere sensuele massage, teasing, body to body, nam zelf mijn handen en leidde die naar haar mooie borstjes. ze vroeg me zelf of ik wou zoenen en begon lekker te zoenen, lief en zacht tongen,
of hier meer mogelijk is? niet gevraagd. Milena biedt wel intiem aan voor 30 extra dus ik vermoed dat Tina dit ook wel doet.
herhaling: yep
dames ontvangen in nieuw, heel proper appartement. heb me gewassen in de badkamer en ze gaf me een grote propere handdoek en washandje...massage: lekkere sensuele massage, teasing, body to body, nam zelf mijn handen en leidde die naar haar mooie borstjes. ze vroeg me zelf of ik wou zoenen en begon lekker te zoenen, lief en zacht tongen,
of hier meer mogelijk is? niet gevraagd. Milena biedt wel intiem aan voor 30 extra dus ik vermoed dat Tina dit ook wel doet.
herhaling: yep