- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 30-35
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/8301253-tina
- Totale kosten (in euro)
- 160
Eind december bij "Tina" in Almere geweest.
Afspraak maken ging snel via Whatsapp.
De meid die ik trof is niet die van de foto's. Maar ze was niet onaantrekkelijk. Leeftijd klopte wel, mooie borsten. Figuur niet zo mooi als bij die van de foto's. Lieve meid, mooie lach. Ze zei dat ze Maleisisch was - of dat waar is weet ik niet.
Betaald voor een uur. Eerst heeft ze me gemasseerd (gewoon, niet erotisch). Daarna kort pzc, daarna standjes met. Maar ik was te groot voor haar, uiteindelijk maar met de hand afgemaakt.
Kussen mocht niet echt, een knuffel nadat de kleren weer aan waren ook niet. Ik vermoed omdat ze er meteen weer proper uit moest zien voor de volgende.
Geen douche gezien, ze gebruikte natte doekjes om schoon te maken.
Recent stonden er 2 andere foto's op het profiel (nu is het weer offline). Misschien dat die foto's wel kloppen, dan ziet ze er IRL wel beter uit.
Afspraak maken ging snel via Whatsapp.
De meid die ik trof is niet die van de foto's. Maar ze was niet onaantrekkelijk. Leeftijd klopte wel, mooie borsten. Figuur niet zo mooi als bij die van de foto's. Lieve meid, mooie lach. Ze zei dat ze Maleisisch was - of dat waar is weet ik niet.
Betaald voor een uur. Eerst heeft ze me gemasseerd (gewoon, niet erotisch). Daarna kort pzc, daarna standjes met. Maar ik was te groot voor haar, uiteindelijk maar met de hand afgemaakt.
Kussen mocht niet echt, een knuffel nadat de kleren weer aan waren ook niet. Ik vermoed omdat ze er meteen weer proper uit moest zien voor de volgende.
Geen douche gezien, ze gebruikte natte doekjes om schoon te maken.
Recent stonden er 2 andere foto's op het profiel (nu is het weer offline). Misschien dat die foto's wel kloppen, dan ziet ze er IRL wel beter uit.