titatovenaar
Wandelaar
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/4582649-tina
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Tina bezocht in de avond.
Ontvangt op IJburg in Amsterdam. Nette apartement met mogelijkheid om te douchen.
Moest een halfuur wachten, vervelend als het regent.
Deur werd door Tina zelf opengedaan. Normaal uiterlijk. Financiële afhandeling direct bij binnenkomst. Sex met condoom en pijpen zonder. Zoenen is niet mogelijk en haar vingeren ook niet. Dan maar flink ervan nemen tijdens de seks. Ze is erg krap, dus dat werd meermaals komen. Pijpen kan ze wel heel goed, vooral stevig.
Na de daad gedouched, massage gehad en een beetje gepraat, haar Engels is matig. Ze komt vriendelijk over echter passie tijdens de seks ontbreekt. Als je gewoon keiharde seks wilt dan zou ik voor een halfuur betalen en daarr flink van nemen, gfe zou ik elders heengaan.
Niet heel bijzonder.
Ontvangt op IJburg in Amsterdam. Nette apartement met mogelijkheid om te douchen.
Moest een halfuur wachten, vervelend als het regent.
Deur werd door Tina zelf opengedaan. Normaal uiterlijk. Financiële afhandeling direct bij binnenkomst. Sex met condoom en pijpen zonder. Zoenen is niet mogelijk en haar vingeren ook niet. Dan maar flink ervan nemen tijdens de seks. Ze is erg krap, dus dat werd meermaals komen. Pijpen kan ze wel heel goed, vooral stevig.
Na de daad gedouched, massage gehad en een beetje gepraat, haar Engels is matig. Ze komt vriendelijk over echter passie tijdens de seks ontbreekt. Als je gewoon keiharde seks wilt dan zou ik voor een halfuur betalen en daarr flink van nemen, gfe zou ik elders heengaan.
Niet heel bijzonder.
Laatst bewerkt: