Guzmanbshman
Vaste klant
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/8396716-tina
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Zag veel reviews op kinky, wel allemaal van mensen met maar 1 review en 2 mensen (?) met wat meer reviews. Dus dacht gokje te nemen.
Contact liep prima. Reageerde best snel en ik mocht gelijk komen. Locatie was bekend, als je wilt kun je gratis parkeren. Ik was zelf iets van 90 cent kwijt bij de parkeerplaats. Dus prima eigenlijk.
Bij binnenkomst wordt je gelijk gevraagd om te betalen en wordt je naar de douche gewezen. Prima douche. Handdoek leek schoon. Verder was het studentenkamertje wel prima schoon.
Ze is het meisje van de fotos, maar dan zonder al het makeup. En ik denk ook niet dat ze 27jaar is. Tel daar maar wat jaren bij op. Ze is wel slank en lief etc... Maar daar alleen kom ik natuurlijk niet voor
Op bed wordt er nog gevraagd wat je wilt doen. Zelf ben ik dat niet echt gewend ofso. Meestal gaat het wel met de flow.
Zoenen was beetje terughoudend of te slow.
Tongzoenen Tongen was beetje raar. Ze hield haar mond helemaal open en ging gewoon een beetje heen en weer. Ik vond dat echt niks. ( Ben gewoon wat anders gewend van de meiden wss)
Pijpen was niet lekker. Tijdens het pijpen ging ze ook nog ff met haar tong mn eikel likken ofso , maar dat voelde zooo niet lekker. oja, haar handen gebruikt ze te weinig. Het aftrekken wat ze probeerde... Daar zat niet echt kracht in zegmaar.
Condoom om, haar bovenop..... Kleine bewegingen... Ging ik maar aan de gang.
Ze probeerde te squatten, maar dat was ook best langzaam.
Toen haar op haar rug gelegd en in missio maar afgemaakt en weggegaan.
Geen herhaling van mijn kant.
Dit is natuurlijk wel mijn ervaring. Misschien heeft de volgende persoon een andere mening.
TLDR; te duur. Skills (?) zijn ondermaat. . Alsof ze net begint met dit werk. ( Dat zei ze ook btw)
Contact liep prima. Reageerde best snel en ik mocht gelijk komen. Locatie was bekend, als je wilt kun je gratis parkeren. Ik was zelf iets van 90 cent kwijt bij de parkeerplaats. Dus prima eigenlijk.
Bij binnenkomst wordt je gelijk gevraagd om te betalen en wordt je naar de douche gewezen. Prima douche. Handdoek leek schoon. Verder was het studentenkamertje wel prima schoon.
Ze is het meisje van de fotos, maar dan zonder al het makeup. En ik denk ook niet dat ze 27jaar is. Tel daar maar wat jaren bij op. Ze is wel slank en lief etc... Maar daar alleen kom ik natuurlijk niet voor
Op bed wordt er nog gevraagd wat je wilt doen. Zelf ben ik dat niet echt gewend ofso. Meestal gaat het wel met de flow.
Zoenen was beetje terughoudend of te slow.
Pijpen was niet lekker. Tijdens het pijpen ging ze ook nog ff met haar tong mn eikel likken ofso , maar dat voelde zooo niet lekker. oja, haar handen gebruikt ze te weinig. Het aftrekken wat ze probeerde... Daar zat niet echt kracht in zegmaar.
Condoom om, haar bovenop..... Kleine bewegingen... Ging ik maar aan de gang.
Ze probeerde te squatten, maar dat was ook best langzaam.
Toen haar op haar rug gelegd en in missio maar afgemaakt en weggegaan.
Geen herhaling van mijn kant.
Dit is natuurlijk wel mijn ervaring. Misschien heeft de volgende persoon een andere mening.
TLDR; te duur. Skills (?) zijn ondermaat. . Alsof ze net begint met dit werk. ( Dat zei ze ook btw)
Laatst bewerkt: