Ik probeerde sinds Tina weer in het land is al een afspraak te krijgen wat maar steeds niet lukte.
Nu was ik vandaag heel even in Amsterdam en dacht..."kan mij het schelen, vraag het gewoon nóg een keer". Ik had zin gekregen en helaas kon mijn #1 dame niet, dus ja...wat doe je dan? Juist!
Toen ik Tina vroeg wanneer ze tijd had, zei ze me "I'm free dear". Mooi zo! Ff Google Maps erbij gepakt en gevraagd wanneer ze "gereed" was.
"Now!".
Nu las ik vást wat ik wilde lezen, want ik dacht: "Zo zo, díe heeft er zin in!"
Auto geparkeerd, textje gestuurd, instructies gekregen en ook bij Tina was het een feest van herkenning. Snel douchen, springt ze er ineens bij!
Gezellig hoor, I like it. Een blowjob in de douche is voor mij dubbel: heerlijk en klote tegelijk. Ik heb dat nu eenmaal liever liggend dan staand, laat staan in een krappe douche. Nu viel deze douche nog prima mee, maar goed. Was een leuke verrassing, ze had er inderdaad zin in, goeiedag.
Afdrogen? Geen tijd! Ze trekt me naar het bed en daar hebben we nog een flinke tijd door gestoeid. Ik was dit niet helemaal gewend van haar, ze leek losser te zijn dan de vorige keer.
Maar ... mij hoor je niet klagen! Zo vlak voor het weekend 2x een DVP bezoeken en 2x een heerlijke tijd gehad, nix mis mee toch?
P.S.
Roker: JA => Maar elektronisch