Vandaag een bezoekje gebracht aan deze dame, had haar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/7091505-tina al vaker voorbij zien komen, maar op de een of andere manier was het er nog niet van gekomen haar te daten tot vandaag!
Een afspraak maken is snel gedaan, Tina wil wel even vooraf weten wie er voor haar deurtje staat en vraagt dus wel om een foto of video-call, nou ja prima geen moeite mee... Ik heb gekozen voor een uurtje, dat is vaak relaxter en meer chill dan een half uur boeken
.
Bij haar opgegeven adres aangekomen, haar geappt en kreeg keurig het huisnummer door, je kan goed communiceren met haar, dat is erg prettig vindt ik persoonlijk, soms reageren de dames niet of slecht als je bent gearriveerd maar Tina niet!
Afijn ik richting voordeur en daar stond ze, zag gelijk een leuke en lieve lach en een open houding, had meteen een goed gevoel.
Slaapkamer in, kleren uit en eerst even douchen, was/is prima voor mekaar op deze locatie
terug op de slaapkamer gaf ze me wel aan dat het bed zijn beste tijd gehad had en we het iets rustiger aan moesten doen hahaha, nou toen ik op het bed ging liggen, kwam ze half over me heen hangen, ze begon me te tongzoenen en kreeg ook wat likjes over min inmiddels hard geworden tepels, had haar tepels ook al bewonderd en besloot om er maar eens zachtjes aan te trekken, lekkere knoppen heeft ze, maar tot mijn verbazing, hing ze ineens half naast me met haar benen uit mekaar en begon me hele borst en buik onder te squirten, kwam ook veel uit, natte boel zeg, wauw wat een surprise, zomaar uit het niets deed ze dat
had haar aangegeven gezogen te willen worden, en dat pakte ze heerlijk op, lekker teasen met haar tong langs de gehele stam en heerlijk plagend over mijn eikel likkend, stopte ze er al vrij vlot mee, ze gaf me aan sex te willen! Heb haar toen afgeremd en gevraagd door te gaan met de blowjob
ze gehoorzaamde goed en kloof lekker verder, toen toch maar het rubber erom en Tina wilde on-topkomen en mij neuken zei ze.... dat duurde zo even, waarop ze me zei, now its your time, to fuck me hard. hard as you can baby! Nou Klaas was kneiterhard dus haar in missionaris waanzinnig hard lopen beuken, nou ze vindt het prima, kan niet hard genoeg gaan volgens mij, zo aan haar te merken!
Dit duurde ook weer even maar kon het niet langer houden en spoot het rubber tot de nok vol
Ging daarna op bed liggen waar Tina al met een doekje in de weer ging en oh ja, ze begon aan het begin ook met een spraybus over me pik te spuiten, dat was voor desinfectie gaf ze me aan, ze drukte ook met regelmaat vocht uit een pot in haar kutje en wreef dan stevig heen en weer, ook desinfectie denk ik hahahah, kreeg t zelfs in me mond gespoten voordat we begonnen, nou ja prima hoor, even een gezellig gesprek gehad om aan de tweede ronde te kunnen beginnen, weer heerlijk afgezogen met veel gevoel en die heerlijke lange nagels van haar, vroeg ze aan me of ik haar mond vol wilde spuiten, nou prima, 10 minuten later het mondje gevuld! Heerlijk nog even douchen, aankleden en na een kort praatje afscheid genomen
Voor mij zeker wel herhalingsgevaar bij deze Bulgaarse dame, vond haar ook heerlijk ruiken en ze is ook fris en schoon! je krijgt gewoon waar voor je geld, Aanrader JA, ik vindt van wel