- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/massage/we-are-2thai-girls-tiger-rain-gentle-and-cheerful.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Op Redlights zag ik een nieuwe Thai. Na een telefoontje blijken er 2 dames te werken. Rain en Tiger. De afspraak aan de telefoon verliep vlot, en ik opteerde voor Tiger. Een kleine (1m53) dame, met mooi gezicht en lichaam. De massage verliep zacht en smooth. Ze vroeg als het goed was of harder of zachter moest. Voor mij is zacht ok. Er was na een tiental minuten behoorlijk wat teasewerk. Leuk. Ze kan het hebben dat je haar respectvol en zacht aanraakt. Na het draaien een massage van de benen, ook de buik en borst werden niet vergeten. Af en toe ook afdwalend naar "the place to be" wat leuk was. Ze ziet er ondeugend uit als ze bezig is. De afwerking was uiteraard met de hand. Zij vroeg niet voor meer en ik ook niet. Kost 100€. Samen nog gedoucht en dan met een gelukzalig gevoel naar huis. Is zeker voor herhaling vatbaar.
We are 2Thai girls Tiger Rain gentle and cheerful
Hello gentlemen my name is Rain and Tiger we are a sweet persons tenderness considerate cheerful gentle let you try with us we will have
www.redlights.be