- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.huizesandra.nl/dame/tida/
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vorige week eens een bezoek aan huize Sandra gedaan. Tijdens het voorstel rondje voor Tida Gekozen een spontane Thaise dame.
Na de het wasje lekker op bed gaan liggen. Tida vroeg wat ik lekker vond en ik vertelde dat ik me graag liet verrassen. Ze pijpt heerlijk en je mag haar in verschillende standjes nemen. Beffen laat ze ook goed toe en je mag haar neuken tussen haar prachtige borsten. Na dat ik was klaargekomen heeft ze nog een heerlijke massage gegeven echt fijn om na het hoogtepunt niet gelijk je kleding weer aan hoeven te doen. Ik zal zeker nog eens voor Tida kiezen in de toekomst.
Na de het wasje lekker op bed gaan liggen. Tida vroeg wat ik lekker vond en ik vertelde dat ik me graag liet verrassen. Ze pijpt heerlijk en je mag haar in verschillende standjes nemen. Beffen laat ze ook goed toe en je mag haar neuken tussen haar prachtige borsten. Na dat ik was klaargekomen heeft ze nog een heerlijke massage gegeven echt fijn om na het hoogtepunt niet gelijk je kleding weer aan hoeven te doen. Ik zal zeker nog eens voor Tida kiezen in de toekomst.